Gå til innhold

Han har faen meg hacket seg inn på tlf min IGJEN!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så jævla lei den sjalu mannen!!

I natt har han IGJEN knekt koden på tlf min og lest sms og fbchat. Og tolker seff ting akkurat som han vil. Siden han ikke fant noe juicy, gjør han gråstein om til 'gull' og bruker det..

Jeg orkerikke mer. Jeg bytter kode hele tiden for å slippe at vennene mine blir utlevert til han.

Anonymous poster hash: 8ed65...a01

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I natt har han IGJEN knekt koden på tlf min og lest sms og fbchat. Og tolker seff ting akkurat som han vil. Siden han ikke fant noe juicy, gjør han gråstein om til 'gull' og bruker det..

Jeg orkerikke mer. Jeg bytter kode hele tiden for å slippe at vennene mine blir utlevert til han.

Høres jo ut som han har grunn til å være skeptisk...

AnonymBruker
Skrevet

Du.. Vi lever i 2013 nå. Det er ingen som bruker ord som " hacker " lengre.

Anonymous poster hash: 664dd...d15
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du.. Vi lever i 2013 nå. Det er ingen som bruker ord som " hacker " lengre.

Anonymous poster hash: 664dd...d15

Hva kaller vi dem nå da mener du? Må nevne at jeg ikke mener at det er hacking å finne koden på en telefon.

Til ts, den fyren er ikke klar for noe forhold. Høres ut som han har nok med seg selv.

Anonymous poster hash: 113f3...067

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er et problem er det vel bare å gå dersom det ikke nytter å ha en voksen, saklig alvorsprat med han?

Men tenker jo også som så at hadde du ikke hatt noe å skjule så hadde du heller ikke brydd deg om han gikk inn på telefonen din...

Anonymous poster hash: 93c09...021
  • Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Dersom det er et problem er det vel bare å gå dersom det ikke nytter å ha en voksen, saklig alvorsprat med han?

Men tenker jo også som så at hadde du ikke hatt noe å skjule så hadde du heller ikke brydd deg om han gikk inn på telefonen din...

Nettopp det jeg og tenkte. Ts roper ut i sitt innlegg at hun har noe å skjule...

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som han har grunn til å være skeptisk...

Jaha? Fordi han er sjalu uten grunn? Her snakker vi om å konsekvent speile koden min for å gå lest mens jeg sover. Han finner ingenting fordi det aldri er noe å finne.

Anonymous poster hash: d9940...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp det jeg og tenkte. Ts roper ut i sitt innlegg at hun har noe å skjule...

.

Har ingenting å skjule. Setter derimot pris på å kunne skrive å gjøre det jeg vil på tlf. Mine venner skal vite at det de skriver til meg er mellom oss og ikke han og. Privatliv kalles det, søte små.

Han sjekker OFTE. Jeg blir gal. Vært gift i 8 år forresten. Han har vært utro. Livredd for sin egen tlf.

Gjest Cartman
Skrevet

Da burde du lage en mønsterlås eller evnt et langt passord.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør skaffe deg en samsung galaxy med ansiktsgjennkjenning :)

Anonymous poster hash: f8ef8...ef4
  • Liker 3
Skrevet

Tror du har mistet retten til å klage når han har vært utro og du fortsatt er sammen med han ^^

• Liker 3
Skrevet

.

Har ingenting å skjule. Setter derimot pris på å kunne skrive å gjøre det jeg vil på tlf. Mine venner skal vite at det de skriver til meg er mellom oss og ikke han og. Privatliv kalles det, søte små.

Han sjekker OFTE. Jeg blir gal. Vært gift i 8 år forresten. Han har vært utro. Livredd for sin egen tlf.

Utro mennesker er ofte det :/

Hvis HAN ikke hadde hatt noe å skjule på sin, så hadde han ikke leitet så febrilsk etter om du hadde noe å skjule på din.

Dessverre.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

På seg selv kjenner man andre, osv, hvilket sier litt om ham...

Ikke finn deg i det!

Endret av Anoia
Skrevet

Tror du har mistet retten til å klage når han har vært utro og du fortsatt er sammen med han ^^

For en slem ting å si.

Mange, mange har gått videre etter utroskap og fått det bra. En gang utro er ikke alltid utro. (to ganger, derimot...) Elsker man noen, så syns man kanskje det er verdt å gi det en sjanse til.

Syns det er en fin ting å gjøre jeg, selvfølgelig forutsatt at man har tro på at det går an å bygge opp forholdet igjen.

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

.

Hvorfor er du sammen med han? Han har tydeligvis ingen respekt for deg, eller dine nærmeste.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du ønsker privatliv og det skulle da bare mangle, men tenker bare at det kanskje kan sende ut feil signaler å være så påpasselig med telefonen...

Men siden du skriver han har vært utro og selv vokter sin telefon, burde det jo ringe en bjelle...han er vel redd noen skal fortelle deg at han er ute å vifter med snabben igjen.

Du må sette foten ned, vise hvor han har deg...er det ikke godt nok kan han jo bare gå. Siden han forventer å få holde sin telefon privat burde han jo la deg ha det samme.
Men med tanke på tidligere utroskap ville jeg hatt mine betenkligheter.

Hva med å bytte kode når han ikke er i nærheten? Dersom du ikke har gjort dette så klart...og bytte til en kode han ikke kan tenke seg til.

Eller legge telefonen under puta, da merker du vel om han prøver å snappe den til seg ;)

Skrevet

Ærlig talt. Hadde min man knekt koden på telefonen min for så å konfrontere meg med uskyldige ting ville jeg gjort følgende:.

Satt meg i sofaen, strekt ut armen å FORLANGET telefonen hans pluss kode. Så ville jeg plassert han på motsatt side av bordet å hatt forhør om absolutt alt jeg i det hele tatt kunne vinklet koffert. (åjasså, nettavisen? Leser du om sex på side 3 du). Osv. Om han ikke hadde blodskammet seg innen 3 minutter fordi han hadde oppført seg som et esel så hadde jeg enten kastet han ut eller krevd en fullstendig oppvask. Mest sannsynlig så hadde han fått beskjed om å få tingene sine ut av huset innen 2 dager.

Om han gjør dette støtt å stadig så forteller deg meg at du tilgir han alltid, og han har egentlig ingen konsekvenser når han gjør deg.

Ooooh!!! Bruk en hel dag på å Google :sjalu mann, gjøre det slutt? Og flyttetjenester, og nye leiligheter, og lag en fake samtale på sms eller face eller uansett om at du ikke takler at han bare tar seg til rette, at du nå har fått nok og han er på sin aller siste sjanse noensinne gang osv. Legg telefonen på bordet å gå å legg deg. Veldig spennende! Kan hende han slutter, å later som han aldri sneik med det første :).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør skaffe deg en samsung galaxy med ansiktsgjennkjenning :)

Anonymous poster hash: f8ef8...ef4

Er det ikke bare til å holde frem et bilde av ansiktet til den som eier telefonen, så blir den låst opp da da?

Anonymous poster hash: a1349...d01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får han tak i koden hele tiden?

Anonymous poster hash: 1c7bf...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...