Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på full fart inn i et forhold, men jeg og flørten min har enda ikke definert statusen på forholdet vårt (om vi egentlig er kjærester nå, eller om vi bare er på flørten). Jeg var i begynnelsen usikker på hvor jeg ville med forholdet, men det jeg gjorde i helga fikk meg til å innse hvor tom jeg føler meg uten han. Og jeg vet at han er veldig glad i meg og er villig til å ofre veldig mye for meg. Det gjør denne situasjonen mye mer smertefull.

Han jeg driver på med er i utlandet for øyeblikket. Jeg dro ut på byen med noen venner, og endte opp med å ha sex med en av dem. Han jeg hadde sex med var ikke klar over at jeg egentlig driver på med noen andre, og det var ment som en one night stand. Jeg var ekstremt full, og husker omtrent ingenting. Det er likevel ingen unnskyldning for hva jeg har gjort.

Jeg har nå innsett hvor mye "kjæresten" min egentlig betyr for meg, og hvor redd jeg er for å miste han - særlig det å såre han. Følelsene for han har blitt tidoblet nå, og jeg kvier meg for å fortelle ham at jeg har hatt sex med noen andre. Men det er viktig for meg at forholdet vårt er ærlig. Derfor vil jeg selvfølgelig fortelle ham hva jeg har gjort, selv om jeg egentlig ønsker å holde kjeft.

Siden jeg enda ikke vet om vi egentlig er kjærester eller ei blir det vanskelig å forutse reaksjonen hans. Jeg har lyst til å fortelle det nå! Jeg må fortelle det nå! Vi bor langt unna hverandre, og han har tenkt å besøke meg med en gang han kommer hjem. Derfor tenker jeg at jeg bør fortelle hva jeg har gjort før han kommer til meg. Det blir dumt hvis han bruker penger og energi for å besøke meg hvis han slår opp.

Problemet er det at mobilen min er ødelagt, og jeg får ikke tak i han. Jeg vil ikke at han skal høre om utroskapen fra noen andre enn meg, så jeg vil gjerne fortelle det til han så fort som mulig. Det eneste valget jeg har nå er å enten vente til han besøker meg, eller skrive en melding til ham på facebook. Hva bør jeg gjøre? Hvordan skal jeg si det?

Jeg har ekstremt dårlig samvittighet, og jeg klarer ikke å gjøre noe annet enn å gråte. Han er en fantastisk fyr, og det er synd at jeg innså hvor mye han betyr for meg ETTER at jeg gjorde det ultimate tillitsbruddet.

Om han slår opp med meg eller ei er egentlig det samme, selv om jeg vil at han skal tilgi meg. Jeg har ikke samvittighet til å holde kjeft, for jeg vil at han skal stole på meg. Selvsagt kan han ikke stole på meg etter det jeg har gjort, men det er bedre at han vet at jeg er ærlig enn at jeg lyver. Eller?

Herregud! Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e6bef...8ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli singel

Anonymous poster hash: 6c380...e28
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sånn tilfeldigvis ender opp med å ha sex med andre, så er du tydeligvis ikke lojal ovenfor denne "kjæresten" din. Du vil være løs og ikke i et forhold. Godspeed.

Anonymous poster hash: c0c97...495
  • Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Du bør si sannheten. Jeg hadde ikke skrevet det på fb, men hadde tatt det på tomannshånd eller evt telefon.

Hvis du ikke har telefon, kan du ikke få låne en?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en rebound..? Óg noe som fikk deg til å innse hva du virkelig har lyst på?

Jeg synes du bør fortelle han sannheten. Det er nok alltid det lureste.
Så får det være opp til ham om hvordan han vil reagere på det. Hvis han er glad i deg vil han nok bli litt såret, men er han likevel glad nok i deg, tror jeg ikke han vil kaste deg foran bussen av den grunn.

Det nevnes at dette her har skjedd relativt tidlig, uten å ha definert relasjonen deres.
Dette utgjør jo en større gråsone som også indikerer at det egentlig ikke er så mye å si på den type ting.

Og du høres oppriktig lei deg ut og angrende, så hvis du bare forteller litt om hva og hvor mye du føler for han, og at dette forhåpentligvis er noe som slettes ikke vil gjenta seg igjen, så går det nok fint.
Deretter får du bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Er han glad nok i deg da, så vil han nok sannsynligvis tilgi deg. :)

Og hvordan du skal si det, er vanskelig å svare på. Det beste er nok å ta dette face to face, men om han er langt unna kunne du jo ha lånt deg en telefon og ringt han. En gang dere begge ikke står pakket med andre oppgaver og ting som må gjøres, men gjerne litt ut på kvelden hvor dere begge kan sitte i rolige omgivelser og snakke åpent og genuint med hverandre.

Anonymous poster hash: 38237...ebb
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta det på facebook, og har heller ville ringt å sagt det nå så fikk han tid å tenke over det til han evt kom å besøkte deg. Lån deg en tlf..

Anonymous poster hash: 4c1ad...45d
Gjest Gjest
Skrevet

Har du paypal? Det å opprette en skype konto er ganske kjapt og enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...