Gå til innhold

Rainbow sko

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Noen som vet hvor i Oslo/Asker/Bærum jeg kan få kjøpt Rainbow sko? Og er det noen butikker som er billiger enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får de hos Brudespesialisten i Drammen ihvertfall. Litt utenfor området du nevner, men ikke såå langt unna likevel. :wink:

Skrevet

Grensen sko i Grensen (Oslo) har stort utvalg brudesko i 2.etasje. Tror jeg fant rainbow der også.

De har et helt skap med slike sko. ble litt lurt av alle kjerringskoene som sto ellers i etasjen....

Så slipper du kanskje turen til Drammen?

M

Skrevet

Både brudesalongen på Ski, og på Lillestrøm har de disse skoene!! :)

Gjest Poirot
Skrevet

Takk.

Grensen skal definitivt sjekkes ut.

Skrevet

Unik Brudesalong i Akersgaten har også disse skoene.

(Ligger tvers over gaten for Akers Mic).

Skrevet

Har ikke Brudekjolen på Egertorget Rainbow også?

Skrevet
Har ikke Brudekjolen på Egertorget Rainbow også?

Jo det har de, var der i dag. Men var ikke videre imponert over utvalget, og tviler på at de er billigere enn andre :roll:

Gjest Poirot
Skrevet

Jo det har de, var der i dag. Men var ikke videre imponert over utvalget, og tviler på at de er billigere enn andre :roll:

Skikkelig dårlig utvalg der nå. De sa de fikk inn sanfdaler snart, men jeg vil ikke ha sandaler, jeg skal gifte meg i oktober!

På Unik sa de at frem mot sommeren ville det bare bli mindre og mindre utvalg, kom ikke nytt før til neste sommersesong. Blir litt oppgitt, det er ikke alle som gfter seg på sommeren.

Skrevet

Jeg kjøpte mine Rainbow sko i Romeo & Julie, som ligger i Asker sentrum.

Ikke veldig stort utvalg, men jeg sjekket pris på samme modell hos Brudespesialisten i Drammen, og de var billigere i Asker, hvor jeg kjøpte de.

• 2 uker senere...
Skrevet

flotte! stilig rem.

hvor endte du opp, og hva endte du på i pris?

M

Gjest Poirot
Skrevet

Unik Brudestudio, 1100,-.

Hadde ikke denne skoen hos Brudekjolen eller hos Grændsen Skotøymagasin.

Jeg syens ikke det er så gøy å trave rundt etter ting til bryllupet, så da kjøpte jeg disse. Likte de godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...