Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Noen som vet hvor i Oslo/Asker/Bærum jeg kan få kjøpt Rainbow sko? Og er det noen butikker som er billiger enn andre?
verene Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Du får de hos Brudespesialisten i Drammen ihvertfall. Litt utenfor området du nevner, men ikke såå langt unna likevel.
Murf Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Grensen sko i Grensen (Oslo) har stort utvalg brudesko i 2.etasje. Tror jeg fant rainbow der også. De har et helt skap med slike sko. ble litt lurt av alle kjerringskoene som sto ellers i etasjen.... Så slipper du kanskje turen til Drammen? M
blyg Skrevet 15. april 2004 #4 Skrevet 15. april 2004 Både brudesalongen på Ski, og på Lillestrøm har de disse skoene!!
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #5 Skrevet 15. april 2004 Takk. Grensen skal definitivt sjekkes ut.
natasha Skrevet 15. april 2004 #6 Skrevet 15. april 2004 Unik Brudesalong i Akersgaten har også disse skoene. (Ligger tvers over gaten for Akers Mic).
Tari Skrevet 15. april 2004 #7 Skrevet 15. april 2004 Har ikke Brudekjolen på Egertorget Rainbow også?
*marte* Skrevet 15. april 2004 #8 Skrevet 15. april 2004 Har ikke Brudekjolen på Egertorget Rainbow også? Jo det har de, var der i dag. Men var ikke videre imponert over utvalget, og tviler på at de er billigere enn andre
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #9 Skrevet 15. april 2004 Jo det har de, var der i dag. Men var ikke videre imponert over utvalget, og tviler på at de er billigere enn andre Skikkelig dårlig utvalg der nå. De sa de fikk inn sanfdaler snart, men jeg vil ikke ha sandaler, jeg skal gifte meg i oktober! På Unik sa de at frem mot sommeren ville det bare bli mindre og mindre utvalg, kom ikke nytt før til neste sommersesong. Blir litt oppgitt, det er ikke alle som gfter seg på sommeren.
vimsa Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Jeg kjøpte mine Rainbow sko i Romeo & Julie, som ligger i Asker sentrum. Ikke veldig stort utvalg, men jeg sjekket pris på samme modell hos Brudespesialisten i Drammen, og de var billigere i Asker, hvor jeg kjøpte de.
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 Har kjøpt i dag. De er så gode å gå i, fordi de har støtpute under hele foten. Veldig fornøyd! http://www.rainbow-club.co.uk/ Bliss-serien, merke Kristel, midt på øverste rad.
Murf Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 flotte! stilig rem. hvor endte du opp, og hva endte du på i pris? M
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 Unik Brudestudio, 1100,-. Hadde ikke denne skoen hos Brudekjolen eller hos Grændsen Skotøymagasin. Jeg syens ikke det er så gøy å trave rundt etter ting til bryllupet, så da kjøpte jeg disse. Likte de godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå