Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 I dag har jeg og samboeren min kjøpt oss sofa salong til leiligheten vi skal flytte inn i 1 Mai. Sofaen vi kjøpte er en Italsofa 3+2 i Ticino beige. Kjempe pen og UTROLIG behageli å sitte i :-D Den kan dere se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. april 2004 #3 Del Skrevet 14. april 2004 Etter å ha måttet oppgi postnummeret mitt (!!!) fikk jeg se en sofa jeg virkelig likte Godt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. april 2004 #4 Del Skrevet 14. april 2004 Mitt postnummer finnes visst ikke det :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 14. april 2004 #5 Del Skrevet 14. april 2004 Den var fin!! Men dumme siden til bohus. Ba meg taste inn postnummeret mitt, og så fikk jeg beskjed om at de ikke kunne finne det. Og vi som bor rett ved en bohusbutikk. Måtte taste inn et helt annet postnummer for å komme videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 14. april 2004 #6 Del Skrevet 14. april 2004 Ja jeg forstår ikke hvorfor de må ha det idiotiske med å måtte skrive inn postnummer... For å vær helt sikker på at dere ser den rette så kan dere skrive inn mitt postnummer, som er 6230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 14. april 2004 #7 Del Skrevet 14. april 2004 Pen sofa! Her er den jeg sikler på..... http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=207 Men vi får se om vi får råd til å kjøpe den... Koster faktisk "bare" 8995kr nå. ER på salg i morgen torsdag,fredag og lørdag.... Løøøøøøøp å kjøp eller samboerne min......??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå