AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Etter en mislykket foliestriping hos frisør, hvor jeg endte opp ALTFOR blond, er jeg nå klar for å dempe det litt, eller eventuelt gå tilbake til min naturlige hårfarge, som er mørke blond - eller kommune. Jeg vet det er risikabelt, og jeg vet at bleket hår ikke holder så altfor godt på farge, men kan en frisør greie å få håret sånn 99% ensfarga som etterveksten? Jeg vil ikke bli for mørk, eller få et stygt rødskjær. (Bor i Kristiansand hvis det forresten er noen som kan anbefale noen profesjonelle Anonymous poster hash: e5d5f...482
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Hvis det nettopp er gjort kan du ikke bare gå til der du fikk stripene og klage? Anonymous poster hash: e13cb...ff2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Det er noen måneder siden Jeg ga det litt tid, for jeg vet av erfaring at det pleier å bli jevnere når røttene vokser litt, men det er altfor stor kontrast denne gangen. Så nå vil jeg egentlig bare tilbake til min naturlige farge så jeg slipper å måtte gå rundt med sånn stygg stripe i toppen. Anonymous poster hash: e5d5f...482
Gjest Blomst83 Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Mitt råd er å oppsøk en frisør og spør. Jeg hadde en dårlig frisør behandling (håret mitt ble blått),men oppsøkte en annen en og hun rettet det opp for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå