Gjest Nina Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg var med kjæresten min på et utested, gikk på do og når jeg kom tilbake dansa han intenst med en annen dame, når han så meg skvatt han til og slutte brått at danse, jeg lurte på hvorfor, da sa han at han fikk så vondt i foten!! Vad hade du tenkt da?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Hm. Jeg hadde tenkt hva jeg vanligvis ville tenkt. Han visste vel at dette ikke var noe han burde gjøre da, eventuelt TRODDE at det ikke var greit ift deg og ditt. Så når han så deg fikk han litt panikk og bare reagerte. Og slik så dét ut. Opplevde noe liknende en gang med en singel venn av meg. Han var litt interessert i en singel dame, og damen var veldig interessert i ham. De var i samme gjeng og en gang når de var på tomannshånd så snek hun seg inn og ga han en god klem. De klemte litt slik, frem til et par andre venner kom inn i rommet. Da reagerte han straks og avbrøt klemmen, av ren natur og refleks (fordi han var redd for hva andre syntes, har han fortalt i ettertid). Ikke helt den samme situasjonen, men noe av den samme reaksjonen. I mitt tilfelle var nok reaksjonen en smule irrasjonell, men det kan jo ha bunnet seg i noe av det samme. Anywho, vondt i foten? Right.. Anonymous poster hash: bcb7d...327
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Han var tydeligvis redd for en eller annen reaksjon hos deg. Ikke vet jeg hvilke grenser dere har avtalt å ha i forholdet, eller om du er ei sånn som lett kunne flydd i trynet på den andre dama eller laget et lite h...... Noe var han i alle fall redd for.Anonymous poster hash: 33a48...66e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Er ikke sikkert han hadde tenkt å være utro eller gå over streken, men var kasnkje litt gøy da å danse litt intens med ei anna dame, og da han så deg skvatt han til for han var redd for hva du mente om det. Anonymous poster hash: 41de0...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå