Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så spesielt med stellevesker kontra andre vesker? :) Er det det at de har mange rom?

Anonymous poster hash: 0e2be...24c
Videoannonse
Annonse
Gjest Elyssa
Skrevet

Mange rom, større plass?

Jeg synes det var litt stas med en 'ordentlig' stellevveske også jeg :)

• Liker 1
Gjest Lypcha
Skrevet

Den er litt drivere og mange rom beregnet på de ulike tingene. Også har min en ekstra "lomme" som man kan gli opp på sidene sånn at det ruller ut en stellematte.

Skrevet

Så vidt eg har skjønt så er det at den som oftest har med stellematte, fleire lommer, og gjerne kan vaskes i vaskemaskina. Eg har kome fram til at strengt tatt så kan ein bruke vilken som helst veske eller sekk. Synes ofte stelleveskene er dyre.

Nokon liker å kjøpe stelleveske som matcher vogna og som kan henges pent og pynteleg på den. Da tar den ikkje opp plass i kurven under vogna som kan brukes til matvarer ellers posene i frå shopping e.l.

Gjest Duftlys
Skrevet

Jeg var en av de som " ikke skulle ha stelleveske" da jeg syns det var litt kjerring:P Men det er det ikke. Det er veldig praktisk å ha alt samla på et sted til en hver tid, så en kan bare ta med veska på vei ut (forutsatt at den som brukte den sist har fylt på med det som evt er tomt) :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke at det er kjerring, hehe, kommer sikkert til å kjøpe en. Bare lurer på hva som gjør at de er stellevesker :) Kontra å kjøpe en annen type veske, må jo ha en veske uansett

Anonymous poster hash: 0e2be...24c
Gjest Elyssa
Skrevet

Så vidt eg har skjønt så er det at den som oftest har med stellematte, fleire lommer, og gjerne kan vaskes i vaskemaskina. Eg har kome fram til at strengt tatt så kan ein bruke vilken som helst veske eller sekk. Synes ofte stelleveskene er dyre.

Nokon liker å kjøpe stelleveske som matcher vogna og som kan henges pent og pynteleg på den. Da tar den ikkje opp plass i kurven under vogna som kan brukes til matvarer ellers posene i frå shopping e.l.

Du kan jo henge en hvilken som helst veske på styret, bare den har sånn skulderrem :)

Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg syns ikke at det er kjerring, hehe, kommer sikkert til å kjøpe en. Bare lurer på hva som gjør at de er stellevesker :) Kontra å kjøpe en annen type veske, må jo ha en veske uansett Anonymous poster hash: 0e2be...24c

Veldig smart med alle devsmå rommene, synes jeg i hvert fall. Hvis du vet hva som er hvor, slipper du å lete masse når du må forte deg å få tak i en smokk eller noe annet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ikke en dedikert stelleveske før fire måneder etter fødselen. Da hadde jeg irritert meg grønn i mellomtiden over å aldri finne ting i den store standardveska jeg brukte.

Kjøpte en veske utenlands, betalte rundt 600 for den, ville kostet det dobbelte her hjemme. Den har uttagbar stellematte, egne rom til bleier og våtservietter, samt en stor isolert "våtlomme" pluss to separate andre rom (den er altså tredelt, en lomme til skift/leker/smokker, en til mat og drikke, en til bleier og stellegreier). I tillegg fulgte det med en isolert flaskeveske som kan henges i stroppene som fulgte med til festing på vogna.

Det beste? Veska er kul! Hvis du ikke kjenner til lässig-merket, kan du ikke gjette at det er en stelleveske. Beste kjøpet jeg har gjort!

Anonymous poster hash: 69716...dec

Skrevet

Jeg er en av de som aldri har skjønt greia med stelleveske. Har en bleie eller to, og våtservietter i vognbag'en, og noe mer enn det har jeg vel aldri hatt behov for. Eventuelt har jeg lagt nødvendig utstyr i en snasen sekk med logo fra Blodbanken, men som regel har sekken blitt liggende igjen hjemme. Og det selv om vi har vært på ferie, stranden, bytur osv. Men folk er forskjellige.

Gjest Magdalene
Skrevet

Har aldri brukt noen av stelleveskene mine.

Man trenger da ikke ha med seg all verdens (til tross for flaskebarn).

Så jeg har bare brukt ei vanlig veske, eller bare hatt det i lommene på vognen (TFK).

AnonymBruker
Skrevet

Det beste? Veska er kul! Hvis du ikke kjenner til lässig-merket, kan du ikke gjette at det er en stelleveske. Beste kjøpet jeg har gjort!

Ikke for å være frekk, men jeg så ikle en eneste veske jeg syns var lekker på hjemmesiden dems..

Anonymous poster hash: 1956c...c80

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg så ikle en eneste veske jeg syns var lekker på hjemmesiden dems..

Denne var jo litt fin da! Sikker på at du så alle modellene da? Litt vanskelig å navigere på hjemmesiden deres men de har veldig mange modeller....

http://laessig-fashion.com/products/laessig/4family/casual/produktkatalog/porter-bag/lpba13275/

Anonymous poster hash: 3490b...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Når folk begynner med "ikke for å være frekk", er det gjerne nettopp det de er..

Men jeg forventer ikke at alle skal ha lik smak som meg. Jeg synes veska er fin, det holder for meg.

Det er forresten snakk om den som heter tender multizip.

Skrevet

Har heller aldri skjønt greia med stelleveske. Altså, jeg har jo med meg noe, men ikke i en bestemt veske. Det varierer hele tiden hva vi har med oss ut, så jeg trenger vesker av ulik størrelse.

Noen ganger har jeg bare bleie og våtservietter i lomma på vogna, andre ganger er det fullt skift, matglass, smekker, leker osv., ettersom hva vi skal.

Det fulgte med ei hard Babybjørn veske med vogna vi kjøpte, utrolig upraktisk siden man ikke kan klemme den sammen, slik at den tar like stor plass uansett hvor lite man har med.

Vi ender ofte opp med å ha det vi trenger i et handlenett. :) Ellers har jeg nettopp kjøpt et svart, tett, oppbevaringsnett til vogna som jeg liker veldig godt til "basic ting og tang"!

Skrevet

Har aldri brukt noen av stelleveskene mine.

Man trenger da ikke ha med seg all verdens (til tross for flaskebarn).

Så jeg har bare brukt ei vanlig veske, eller bare hatt det i lommene på vognen (TFK).

2 bleier, våtservietter, 2-3 flasker, termos, pulver, body, strømpebukse, gulpeklut - blir litt det! ;) Men nå er jeg av personen "tenk hvis vi stikker innom besteforeldre og blir der i mange timer" og "tenk om babyen sprutgulper, kan være første gangen hans idag" da :) Men jeg syns det er greit å hvertfall ha med en flaske mer enn bereknet, da kan vi faktisk ta en kaffi med en gammel kolega uten stress og "jeg må hjem tilfelle ungen våkner, er tom for flasker"...
Skrevet

Jeg er veldig glad i stelleveska mi, men en vanlig veske/bag hadde helt sikkert fungert utmerket til den samme bruken. Men jeg har ikke så mange vesker/sekker så måtte nok å ha kjøpt en ny likevel, og i den jungelen av diverse slikt er det "trygt" å kjøpte noe som heter stelleveske da den i følge navnet skal fungere nettopp som dette. Stellevesken vår ble primært kjøpt fordi vi fikk den til en rimelig pris sammen med vogna.

Jeg har blitt veldig føre var etter noen "kjipe" hendelser, og har nok altfor mye i den. Er veldig greit å ha den ca ferdig pakket og klar, slik at jeg bare kan raske med meg den og noen nye bleie og gulpekluter på vei ut døra.

Gjest Magdalene
Skrevet

2 bleier, våtservietter, 2-3 flasker, termos, pulver, body, strømpebukse, gulpeklut - blir litt det! ;) Men nå er jeg av personen "tenk hvis vi stikker innom besteforeldre og blir der i mange timer" og "tenk om babyen sprutgulper, kan være første gangen hans idag" da :) Men jeg syns det er greit å hvertfall ha med en flaske mer enn bereknet, da kan vi faktisk ta en kaffi med en gammel kolega uten stress og "jeg må hjem tilfelle ungen våkner, er tom for flasker"...

Mulberryn min huser fint alt det der ;)

Skrevet (endret)

Mulberryn min huser fint alt det der ;)

"Man trenger da ikke med seg allverdens (til tross for flaskebarn)" skrev du :) Endret av Redbull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...