AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Min samboer var utro for et år siden ca. Han var med en annen, og han lovet at dette ikke ville hende igjen. Jeg stolte på han, valgte å leve videre med han. Jeg vil ikke gi opp livet vårt på grunn av dette, men problemet er at jeg sliter med å komme over det. Han mener jeg må stole på han nå fordi det har gått såpass lang tid. Men hvordan? Jeg stoler ikke fullt på han mer. Jeg stoler ikke nok på han til at han kan gå på byen alene utenat jeg blir skuffet og sint, da har han ødelagt kvelden min og det ender man at han ikke drar så jeg ikke skal bli sint. Alt jeg klarer tenke da er "tenk om han er med noen andre" Er det en krangel er jeg ofte dum å sier "Du får gå tilbake til hun, dra til din kjære elskerinne" Selv har de vel ikke hatt kontakt på et år nå. Svarene jeg får da er "Du gir deg jo aldri, hør hva jeg sier for jeg snakker jo faen ikke med henne" -Er det unormalt at tilliten ikke er på topp enda? At jeg ikke lar han gå ut alene, at jeg blir mistenksom når jeg ikke får tak i han på telefonen? -Hva vil det egentlig si å komme over utroskap? Å glemme vil jeg aldri gjøre.. Jeg sjekker også mobilen og Facebooken Hans til tid og en annen, desverre.. Hvordan slutte? Åh, jeg vil ha forholdet mitt tilbake til det som var, men det har han virkelig ødelagt..Anonymous poster hash: 0eb39...391
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor går folk som er i forhold, på byen alene? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor går folk som er i forhold, på byen alene? egentlig er ikke det noe vits, men nå sitter jeg her med barn og venter en til.. Derfor kunne han fått gått på byen mente jeg.. Anonymous poster hash: 0eb39...391
Gjest Rose Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Sliter med akkurat det samme, så håper det kommer noen gode råd? Klarer ikke legge bort sjalusien fordi om han hele tiden viser jeg kan stole på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå