Gå til innhold

Koffert med 4 hjul.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Noen som har en anbefaling på en slik koffert?

Skrevet

Håndbagasje eller vanlig? Av erfaring sverger jeg til Samsonite. Ikke bare er kvaliteten langt bedre enn mange andre merker, men de selges også over hele verden, noe som gjør at man lett kan få tak i erstatningsprodukter om man trenger. De kommer og med en garanti på 1-10 år. Jeg har denne håndbagasje kofferten som jeg er veldig fornøyd med: http://www.samsonite.no/b-lite-spinner-55cm-20inch-black/product-en.htm?or=7686954193&shs={15eb3959-f6ba-46fd-8c98-36d31e91f5b1}

Personlig kjøper jeg harde fremfor myke kofferter når de skal sendes i flybagasje. I dag finnes det veldig lette harde kofferter, men de er dyre. Det finnes og veldig gode myke kofferter. Skal du reise til USA må du ha en koffert med TSA lås, eller ikke låse kofferten. Det kan lønne seg å kjøpe kofferten i utlandet om du har mulighet til det. Da kan du spare mye penger, særlig hvis det er salg. Hva slags koffert som egner seg best er også avhengig av hva du skal bruke den til, og om du ønsker skillevegg o.l. Jeg ber alltid om å få gå en tur med kofferten rundt i butikken. Da finner du ut hvor enkel den er å dra/dytte på. Det er viktig at håndtaket man trekker ut er godt beskyttet og at ikke kjennes løst. Dette er noe som ofte skades og ødelegges på billigere kofferter.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Anbefaler egentlig ikke 4hjulte. Disse er mye vanskligere å trille ute enn 2hjulte, men hvis jeg skal anbefale et merke anbefaler jeg Samsonite sine :)

Skrevet

Jeg elsker de med 4 hjul, så enkelt!! :) Både jeg og sambo har sånn koffert, men jeg husker ikke hva merket heter, og logoen satt kun på glidelåsdingsen og det er skrapt bort.... Logoen inneholder iallefall et kompass, tror jeg! :fnise: Kjempefornøyd med koffertene. Jeg har den største typen, og jeg betalte 1299,- for den. Det er tøykoffert, ikke hardplast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...