AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hva hadde dere med utenom bleier, klær osv? Tenker på feks babygym, leker og sånn? Anonymous poster hash: a2e1a...03c
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Vogn, vippestol, babygym og leker. Og evnt annet man bruker i hverdagen. Termometer, paracet og nesedråper
Silfen Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Vippestol og babygym på ferie? bilferie da, regner jeg med? Selv har jeg kun hatt med vogn/bæretøy, foruten klær, evt. mat (kommer an på hvor man skal), bleier og det sedvanlige apoteket, altså febernedsettende og termometer. Det er jo ikke så mange leker de trenger, så et par favoritter holder lenge.
Nerine_ Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Vippestol og babygym på ferie? bilferie da, regner jeg med? Selv har jeg kun hatt med vogn/bæretøy, foruten klær, evt. mat (kommer an på hvor man skal), bleier og det sedvanlige apoteket, altså febernedsettende og termometer. Det er jo ikke så mange leker de trenger, så et par favoritter holder lenge. Brukte bil som fremkomstmiddel til og fra ferie ja, men feiren bestod ikke av å kjøre rundt i bil.
siebaeo Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Solskjerming til vogna og "norsk" solkrem. Noen kartonger ferdigblandet Nan og flaske (ammebaby, men til ikke ammevennlige situasjoner. Veldig greit spes om babyen ikke drikker vann) Solhatt, leketeppe til å ha under vogna til pauser på gresset, osv Softbag til soving på flyplassen og annen venting. Gull!! Bæretøy. Kommer an på hvor man skal da
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Hva hadde dere med utenom bleier, klær osv? Tenker på feks babygym, leker og sånn? Anonymous poster hash: a2e1a...03c Nr.1: alt! Hytteferie, med babygym, matte, vippestol, leker, tepper, badebalje - you name it. Nr.3: ingenting, utenom bleier og noen tåtesmokker. Baby hadde det bra på begge feriene Anonymous poster hash: b9637...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå