Minde Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Da venninnen min ble syk, blir jeg plutselig alene i dag. Jeg har aldri vært på en stor konsert alene før, og lurer litt på hvordan dette skal gå. Jeg har heller ikke sitteplass, og skal stå klemt alene på matta. Har riktignok vært på festivalkonserter alene, men jeg vet ikke helt om det blir det samme. Noen andre som blir alene der i dag?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 I moshpiten er alle alene. Spiller vel ingen rolle om de som er klemt inni deg er venner eller ikke. Alle er venner. Anonymous poster hash: e2f70...69d 1
venus_ Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Er det ingen andre som kan overta billetten hennes da?
Minde Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2013 Er det ingen andre som kan overta billetten hennes da? Hun har ikke billetten sin på mail, og skulle ta toget fra et annet sted i landet, dessverre.
Daxi Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Når jeg var på konsert alene møtte jeg mannen min 3
venus_ Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Kanskje det er noen på forumet her som skal som du kan slå deg sammen med? Lag en ny tråd under personlige meldinger
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Tror det kommer til å gå veldig bra, jeg. Du kommer ikke til å kjede deg, for det er jo masse folk å se på og god musikk å høre på. Og du har jo noe til felles med alle som er der; dere er Green Day fans alle sammen:) Kos deg på konsert! 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Kos deg! Som regel får jeg mye mer ut av konsertene de gangene jeg står alene. Jeg har til og med sneket meg litt unna folk jeg har dratt på konsert med, for å stå alene og nyte konserten.
Durden Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Jeg drar halvveis alene. Har et par venner som har sitteplass. Velger ståplass selv da det selvsagt er umulig å få sitteplass ved siden av de. Du får sende en pm om du blir ensom 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå