Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor vil jeg tilbake til en gutt som ikke elsker meg nok til å bry seg om forholdet? Føler noe er galt med meg, med måten jeg tenker på. Vet så godt at han aldri kommer til å forandre seg, og at han kommer til å fortsette å såre meg. Hvordan kan jeg snu tankene til å fullt og helt tro på at jeg fortjener bedre og ikke få lyst til å ha han i livet mitt noe mer? Er så vondt å ønske å dele livet sitt med en som ikke er like interessert. Jeg vil jo ikke synke så lavt, så hvordan kan jeg komme meg vekk fra tanker om meg og han?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Ta en strikk rundt håndleddet. Hver gang du får disse tankene drar du i strikken og slipper. Anonymous poster hash: 45efc...4c5 2
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Da må jeg sitte å dra i strikken hele dagen da..
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Venn deg til tanken om at det aldri blir dere. Fungerer bedre og bedre for hvert minutt som går.
Gjest anonym Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor vil jeg tilbake til en gutt som ikke elsker meg nok til å bry seg om forholdet? Føler noe er galt med meg, med måten jeg tenker på. Vet så godt at han aldri kommer til å forandre seg, og at han kommer til å fortsette å såre meg. Hvordan kan jeg snu tankene til å fullt og helt tro på at jeg fortjener bedre og ikke få lyst til å ha han i livet mitt noe mer? Er så vondt å ønske å dele livet sitt med en som ikke er like interessert. Jeg vil jo ikke synke så lavt, så hvordan kan jeg komme meg vekk fra tanker om meg og han? Har han sagt at han ikke er interessert i deg? Hvilke type forhold har dere hatt? Ser dere hverandre fortsatt?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Har han sagt at han ikke er interessert i deg? Hvilke type forhold har dere hatt? Ser dere hverandre fortsatt? Han har gitt opp fordi vi kranglet så mye, så han vil ikke prøve flere ganger.. Jeg prøver å kontakte han (klarer ikke la være), men jeg får ikke svar.. Det suste han sa var at han ikke kom til å svare meg mer.. Vi var jo kjærester i litt over 1 år, og vi hadde tenkt til å flytte sammen ...
Gjest Beano Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Han har gitt opp fordi vi kranglet så mye, så han vil ikke prøve flere ganger.. Jeg prøver å kontakte han (klarer ikke la være), men jeg får ikke svar.. Det suste han sa var at han ikke kom til å svare meg mer.. Vi var jo kjærester i litt over 1 år, og vi hadde tenkt til å flytte sammen ... Hvis dere kranglet så mye er det vel for det beste at dere ikke er sammen. Du burde gi han litt tid og om han vil prøve seg på nytt, tar han nok kontakt med deg.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Ja, men vi hadde det så fint da vi ikke krangla.. Klarer ikke tanken på at han ikke vil ha meg mer er jeg ikke verdt å kjempe for?
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Følelsene dine får deg til å tenke på ham. For å forandre på følelsene dine, kan du begynne å tenke annerledes om ham. I stedet for å idolisere ham, kan du fokusere på at han ikke føler det samme for deg som du for ham og at han er i sin fulle rett til det. Du ville jo heller ikke likt det om noen trengte seg på deg fordi de var forelsket i deg når du ikke var interessert i ham. Når du begynner å tenke på ham, så skal du si til deg selv at han ikke bryr seg om deg og at du vil respektere dette. Gradvis vil det bli lettere å tenke rasjonelt, og dess mer du tenker slik, dess mer vil følelsene dine for ham endre seg. Endret 30. juni 2013 av Testosteron
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Ja, men vi hadde det så fint da vi ikke krangla.. Klarer ikke tanken på at han ikke vil ha meg mer er jeg ikke verdt å kjempe for? For å komme over ham, må du slutte å tenke på hvor fint dere til tider hadde det sammen. Hvis du fokuserer på de fine stundene, så vil følelsene dine fortsette å plage deg. Du må i stedet tenke på alle kranglene og alt det negative.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Skal prøve å tenke på den måten, skal slutte å plage han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå