Gå til innhold

Jeg ble sjekket opp av ei dame selv om jeg sa at jeg hadde kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Jay27
Skrevet

Jeg hadde en litt spesiell opplevelse i går. Jeg var ute på byen med noen venner og der kom det ei dame bort til meg. Vi begynte å prate sammen og etter hvert så forteller jeg henne at jeg har kjæreste. Hun sa at det ikke gjorde noe og så tok hun meg i skrittet! Jeg ble en smule forfjamset så jeg tok bort hånden hennes og prøvde å le bort hele hendelsen. Er dette normalt eller var hun dama der bare spesiell? Hun virket helt normal og var ikke full.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jay27
Skrevet

Jeg fortalte dama dette i dag morges og hun klikket helt i vinkel og begynte å kjefte på meg fordi jeg i det hele tatt pratet med denne dama...

Gjest sweetsugar
Skrevet

Er vel ikke helt normalt, men ikke unormalt heller, men da er det vel som regel alkohol inne i bildet. Men har man fått vite at noen har kjæreste, så er det jo totalt unødvendig å legge seg etter fyrn/dama.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært så populær hos menn som etter at jeg fikk på meg giftering, så det er ikke så uvanlig nei.

Noen av de som ønsker uforpliktende sex går rett på de som er i forhold, fordi de vet at da er det større sjanse for at det blir med den ene gangen, ikke noe mas senere.

Og dette gjelder ikke bare for en del kvinner, men også en del menn.

Anonymous poster hash: cd0ab...46e
Gjest Jay27
Skrevet

Har dere tips tli hva jeg kan si til kjæresten min for å få henne til å roe seg ned? Hun ble utrolig sinna da jeg fortalte henne om hva som har skjedd.

Skrevet

Kjæresten din må jo skjønne at dette kunne ikke du noe for. Du tok bort hånden/ avviste henne når du skjønte hva hun ville, og ut over det så har ikke du gjort noe galt. Man må jo kunne snakke med det annet kjønn om man er ute, uten å forvente å bli overfalt. Du fortalte også at du er opptatt.

Er din kjæreste veldig sjalu av seg fra før/ har erfaring med utroskap fra tidligere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om hun vil at du skal være ærlig om noe sånt skjer flere ganger, eller om hun vil at du skal skjule det.

Vil hun at du skal være ærlig mot henne, må hun også godta at hennes sinne gjør at det er vanskelig for deg å fortelle sannheten, og at hun derfor må roe seg ned.

Anonymous poster hash: cd0ab...46e
Skrevet

Synes det er veldig bra av deg å ta bort hånda hennes, det skal du ha respekt for! Og det at du fortalte det til kjæresten din, absolutt ikke alle som hadde gjort det. Mulig kjæresten din har erfaring med utroskap som ab skriver over her? Da er det kanskje litt forståelig at hun reagerer. Synes det er ekkelt selv når damer legger an på kjæresten min, selv om jeg stoler 110% på ham. Det er liksom bare noe som lett sitter igjen! Men snakk med henne, forklar nøyaktig hva som skjedde. Du gjorde jo faktisk alt riktig (spør du meg) :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det overgrep hvis en mann gjør tilsvarende men en "tøff jente" hvis en jente gjør det? :klo:

Anonymous poster hash: b76e0...f13
AnonymBruker
Skrevet

Enig med AB over, det er ikke ok å tafse fremmede på byen på intime steder, spesielt ikke når noen har sagt at man har kjæreste = ikke interessert i noe sånt. TS, du gjorde mye rett, men kan det være det virket som du flørtet? Og når hun tok deg i skrittet synes jeg ikke du skulle bare ledd, du skulle kjeftet henne ut!

Anonymous poster hash: d498b...371
  • Liker 1
Skrevet

Det kan godt hende mange damer oppfører seg slik, men jeg vil IKKE kalle det normalt. Jeg vil til og med kalle det for et lite "overgrep". Å ta tak sånn gjør man ikke. Tenk om det var en mann som hadde tatt i skrittet på en dame, da hadde han nok blitt anmeldt!

Ang din andre halvdel, synes jeg hun kan roe seg, dette var ikke din feil. Hun kan være så sint hun bare vil på den dama, men du gjorde jo ikke noe galt. Du var ærlig.

Du kan ikke la vær å snakke med andre damer resten av livet. Noen merkelige skruer møter man på innimellom!

Skrevet

Kjæresten din er en dramaqueen.

Skulle du gått rundt og vært sur på henne om hun ble voldtatt?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Å bli sjekket opp er normalt. Å bli sjekket opp selv om man sier man har kjæreste er vel ikke så uvanlig det heller. Men å klå på folk på den måten er ikke vanlig. Og reaksjonen til kjæresten din vil jeg heller ikke påstå er normal. Du gjorde ikke noe galt, så dette må hun bare klare å komme over.

AnonymBruker
Skrevet

Fysj, for ei ekkel kjerring!! Det er derfor jeg sier til kjæresten "Jeg stoler på deg, men andre damer? ...aldri i livet! Det er så mange sleipe kvinns uten skrupler der ute... Heldigvis hadde kjæresten min avvist enhver tilnærmelse fra andre damer, slik som du. Håper han samtidig skjeller ut det frekke ludderet. Du gjorde m.a.o. alt riktig, og dama di er nok bare litt sjokka akkurat nå. Hun roer seg sikkert ned så snart hun får tenkt seg om.

Anonymous poster hash: 65eab...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...