AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Var utro mot mannen min.. Og jeg kommer ikke over det. Fortalte det to dager etterpå. På tidspunktet jeg var utro var det slutt men jeg føler meg shitty. Ved en eller annen grunn har han valgt å leve videre med meg. Men det sliter på oss begge. Han bruker det mot meg i krangler. Samtidig vil han gjerne ha sex, men jeg klarer ikke for jeg føler meg ekkel.. Vi hadde det veldig fint en måned etter utroskapen men nå er alt i stampe. Han klager på 0 sex og jeg føler han maser om det hele tiden..Anonymous poster hash: 37d8e...61d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Gå til familievernkontoret og snakk med en parterapeut, så snart dere kan! De gir dere objektive verktøy til å prate dere gjennom dette, og gjør det gjerne enklere å forstå hverandre. Anonymous poster hash: ec1df...0d6
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Utroskap er noe av det verste som kan skje i et forhold, og er vel grunnen til at mange forhold avsluttes. Det at han vil fortsette med deg kan være kortvarig lykke. Det kan hende dette vokser for stort for han til å leve med etterhvert, og tvilen og usikkerheten har kommet inn i forholdet deres. Dere trenger hjelp av noen utenfra! Bestill time på familievernkontoret eller hos privat terapeut og start på den lange veien tilbake til følelser og tillit igjen. Og hvis du ikke har lyst på sex med mannen din nå etter å ha vært utro? Du bør tenke gjennom om dette betyr at dere faktisk heller bør gå fra hverandre enn å fortsette sammen, hvis ikke blir utroskapen din stående mellom dere som en mur etterhvert.
Gjest Bud Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Var det godt å knulle han andre eller? Var det verdt det?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Var det godt å knulle han andre eller? Var det verdt det? Ja. Faktisk var det det. Det var slutt og jeg hadde ingenting å tape der og daAnonymous poster hash: 37d8e...61d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Grunnen til at jeg ikke vil ha sex er fordi han maser om det KONSTANT! Sex ligger i lufta hele tiden, og det er blitt som en 'trussel' for meg; kan ikke være sliten, da blir han sur fordi vi ikke har sex etc.. Skal klå eller mase hele tiden. Vi har hatt sex to ganger etter utroskapen i februar og hver gang blir han deprimert etterpå. Det er også en stopper. Han vil ikke gå i rådgivningAnonymous poster hash: 37d8e...61d
Gjest Bud Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Ja. Faktisk var det det. Det var slutt og jeg hadde ingenting å tape der og daAnonymous poster hash: 37d8e...61d Jo, hele poenget er at der og da ødela du muligheten for å fortsette i forholdet du er i nå.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Trådstarter, du gjorde noe dumt da du skrev at du var utro, for da er det veldig få som leser resten av det du skriver. Du lå med en annen mann da det var slutt mellom deg og mannen din. Når dere fant tilbake til hverandre igjen, har dette blitt et problem mellom dere. Mitt råd er å prøve å få med mannen til rådgivning. Kanskje det er lettere hvis han finner en rådgiver han kan stole på? Anonymous poster hash: 8e58c...e6d
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Grunnen til at jeg ikke vil ha sex er fordi han maser om det KONSTANT! Sex ligger i lufta hele tiden, og det er blitt som en 'trussel' for meg; kan ikke være sliten, da blir han sur fordi vi ikke har sex etc.. Skal klå eller mase hele tiden. Vi har hatt sex to ganger etter utroskapen i februar og hver gang blir han deprimert etterpå. Det er også en stopper. Han vil ikke gå i rådgivningAnonymous poster hash: 37d8e...61d Dette forholdet er i ubalanse. Dere kommer ikke til å klare å fortsette sammen hvis dere ikke tar skikkelig tak i problemene. Masingen hans er nok et tegn på usikkerhet, og han prøver å få bekreftelse på at du er glad i han ved å ha sex. Etterpå er han trist fordi det antagelig ikke ga han den bekreftelsen han søkte. Du har lyst til å være sammen med han men har ikke lyst på sex med han?? Da må du tenke gjennom livet ditt og hva du driver med. Sex er limet mellom to personer og du har latt deg friste av en annen mann men den mannen du tydeligvis har bestemt deg for å leve med vil du ikke ha sex med? Tenker dere bør snakke realistisk og åpent om muligheten for å gå fra hverandre, for det kommer vel mest sannsynlig til å bli realiteten hvis dere ikke går i terapi.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Herregud. Har han ikke vett til å avslutte dette selv, får du gjøre det for ham. Han håper at ved å ha masse sex, vil tankene om det som har skjedd bli visket bort. Og når du i tillegg til å være utro, nekter å ha sex med ham, vil dette selvsagt være fullstendig ødeleggende for ham. Kom deg vekk, for hans skyld.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Han gjorde det slutt. Ikke jeg Jo, hele poenget er at der og da ødela du muligheten for å fortsette i forholdet du er i nå. Anonymous poster hash: 37d8e...61d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Jeg vil at forholdet vårt skal funke. Jeg vil at vi skal vare livet ut. Akkurat nå er alt grått..Anonymous poster hash: 37d8e...61d
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Til deg som skrev at sånn er det når du knuller andre,var det verd det! du har nok ikke så mye innsikt i andres problem. å kunne elske uhemet,uten å bli stresset og føle tvang er fantastisk deilig. kjære ts: du bør nok forlate denne mannen som ikke gir deg noe i livet annet enn stress og misstro. du velger selv hvilket liv du vil leve. Dette er ikke bra for noen av dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå