Meg88 Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Ååå, jeg sliter sånn med å finne brudesko. Kan noen hjelpe meg, har leita meg ihjel!! Er på jakt etter litt utradisjonelle sko... helst mørk lilla eller sølv, og maks 6-7cm høy hel. Gjerne med sløyfe e.l, men helst med vanlig "pumps-form", dvs. med litt rund tå. Vanskelig, vanskelig. Har lurt litt på å kjøpe fra rainbow club (sånne som kan farges), men de få modellene jeg syntes var fine, var med for høy hæl :-( Skrik ut hvis dere vet om noe. Redd jeg er litt for sær, hehe. Det er vanskelig når man har et bilde i hodet av hvordan skoene skal se ut... også viser det seg at de ikke finnes c",)
Gjest Adriane Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Denne har litt åpen tå, så det blir kanskje ikke helt det du ser etter, men... Her er noen i sølv, men disse har kanskje litt lav hæl igjen?Disse og disse har 9 cm hæl, men klarte ikke la være å legge de ved. Mens disse er billige, forholdvis mørk lilla, rund tå og har 7 cm hælhøyde Edit:Disse har 8,5 cm hæl, og er kanskje ikke runde nok i tuppen? Endret 30. juni 2013 av Adriane 1
AuroraB Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Denne er slingback, men fyller de andre kriteriene ganske bra: slingback lilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå