Gjest Serena Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Nå er det 1 måned siden samboeren min gjennom 6 år slo opp med meg. Han ville være singel og finne ut hva han ville i livet sitt. Jeg var selvfølgelig knust og er det enda. Han reiste på 2 gutteturer dager etter bruddet. Nå ser jeg at han holder på med ei jente.. Hvordan skal jeg reagere. Det gjør så uendelig vondt.. Enda verre når jeg så hun her jente på facebook og øverst på snapchat lista hans. Vi har tross alt vært oss to i 6 hele år. Huff Jeg har holdt meg for god til å ta kontakt med han i og med at han gjorde bruddet på en dårlig måte. Så vi har ikke snakket noe. - S
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Herregud så bedritent gjort!! Viser ingen respekt for 6 år med samboerskap. Jeg syntes det er flott at du holder deg for god for å ta kontakt med han! Akkurat nå vil han oppføre seg som en villbass, men en dag vil det nok gå opp for han hvordan han har vært, og innen den tid er du over han og lykkeligere enn noensinne. Prøv å tenk postivt, at det er ikke noe du kunne ha gjort annerledes, og at det var bra det "bare" var 6 år, og ikke 20! Og det blir lettere etterhvert, men det kan bli lettere hvis du sletter han fra facebook og snapchat, så slipper du å bli minnet på det så ofte. Klem til deg! Anonymous poster hash: bf6f2...843 1
Gjest sweetsugar Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Slett han fra facebook? Er ekstra vanskelig å komme over noen når du hele tiden vet hva som skjer, så anbefaler deg å slette fyrn fra facebook.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Slett han fra facebook? Er ekstra vanskelig å komme over noen når du hele tiden vet hva som skjer, så anbefaler deg å slette fyrn fra facebook. Aha..så det er slik det fungerer. Nå skjønner jeg hvorfor eks aldri godtok venneforespørselen min, eller
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Aha..så det er slik det fungerer. Nå skjønner jeg hvorfor eks aldri godtok venneforespørselen min, eller Er man såret så er det jo greit å unngå ting som sårer mer.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Vel, nå vet du hvor mye du betød for han... Slett han fra alt og fra livet ditt og gjør noe hyggelig for deg selv!Anonymous poster hash: b090a...1bc
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Vel, nå vet du hvor mye du betød for han... Slett han fra alt og fra livet ditt og gjør noe hyggelig for deg selv!Anonymous poster hash: b090a...1bc Er det slik man skal heles av mindre gode opplevelser?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Er det slik man skal heles av mindre gode opplevelser? Når alternativet er at ekspartneren soler seg i glansen av ny kjæreste og flott liv rett etter bruddet, så ja - da er det et bedre alternativ. Man trenger ikke kaste alt som minner om partneren for godt, men en kan rydde det unna fra dagliglivet. Slett vedkommende fra Facebook, slett tlf. nr, rydd bort bilder/ting som minner om partneren osv. Anonymous poster hash: f7bac...657
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Når alternativet er at ekspartneren soler seg i glansen av ny kjæreste og flott liv rett etter bruddet, så ja - da er det et bedre alternativ. Man trenger ikke kaste alt som minner om partneren for godt, men en kan rydde det unna fra dagliglivet. Slett vedkommende fra Facebook, slett tlf. nr, rydd bort bilder/ting som minner om partneren osv. Anonymous poster hash: f7bac...657 Den nye kjæresten er kanskje bedre enn den gamle, så la han sole seg i glansen. Man lever tross alt bare en gang! Helt enig, man kaster ikke minner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå