AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Jeg har i et år nå bikka mellom 83 og 84 kg på vekta. Jeg har hatt et veldig av og på-kosthold, og vært flink til å trene i perioder. Men som student har det vært mye festing til tider, mye kosemat og mye drittmat i eksamensperiodene. 1 juni dro jeg hjem til hjembyen min for å jobbe i sommer. Jobber i hjemmesykepleien, og det er jo en relativt fysisk tung jobb. Mye bøy og tøy, og ikke minst mye trappegåing i blokker ol. Jeg vet at jeg har spist veldig lite, men sunn mat, fordi jeg er opptatt store deler av dagen, og derfor ikke har "tid"til å spise. Men jeg spiser frokost, lunsj og middag. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har spist godteri, og har heller ikke drukket alkohol. På denne måneden har vekta bare gått så smått nedover hele veien. I dag veier jeg 78,9 kg. Jeg merker godt på kroppen at den kjennes fastere, og jeg ser det jo i speilet også. Er det virkelig mulig? Anonymous poster hash: 864e1...2f0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Hvis du har gått ned 5 kg siden 1 juni, så er jo så klart det mulig? Litt over en kg i uka er ikke fryktelig mye når man øker aktivitetsnivået, og minsker kaloriinntak. Anonymous poster hash: ac89c...710 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Hvis du har gått ned 5 kg siden 1 juni, så er jo så klart det mulig? Litt over en kg i uka er ikke fryktelig mye når man øker aktivitetsnivået, og minsker kaloriinntak. Anonymous poster hash: ac89c...710 jeg bare synes det er så rart at det aldri har gått så fort før, når jeg har hatt gode perioder med kosthold og trening. Synes også det er litt skummelt at det bare går nedover og nedover. Men jeg sulter meg jo på ingen måte.. Men det er kanksje først og fremst mye vann det er snakk om? Anonymous poster hash: 864e1...2f0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 jeg bare synes det er så rart at det aldri har gått så fort før, når jeg har hatt gode perioder med kosthold og trening. Synes også det er litt skummelt at det bare går nedover og nedover. Men jeg sulter meg jo på ingen måte.. Men det er kanksje først og fremst mye vann det er snakk om? Anonymous poster hash: 864e1...2f0 En del av det er nok vann ja. Skulle det gå over til et ufrivillig vekttap, og du bare fortsetter å gå ned uten å endre kalori/trening, og uønsket, får du ta kontakt med legen, men så lenge du er fin i form ellers, er det nok ikke noe problem Antageligvis stopper det opp igjen snart, så nyt det mens du kan! Anonymous poster hash: ac89c...710
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Den jevne aktiviteten du har på jobb hver dag utgjør MYE mer enn en times treningsøkt tre ganger i uka! Helt normal vektnedgang.Anonymous poster hash: 4261e...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå