Gå til innhold

Hva er det med damer og musikk kjendiser?

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende
Skrevet

Lurer på en ting, er det vanligt at damer som er i forhold er veldig begeistret for artister?

Forloveden min blir helt "matt" når hun hører eller ser Magnus Grønneberg(CC Cowboys), og gjør alt for å dra på konserter med han og "oppleve" og beundre han...

Lurer på om jeg burde være sjalu på dette og om det ligger noe mer bak? Hva skjer hvis de kommer i kontakt med hverandre?

Eller er det en helt vanlig greie at damer har en slik "ting" for artister?

Mulig bare jeg som overreagere, å greit å vite om dette er normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst ganske vanlig både hos kvinner og menn, de fleste ville nok holdt seg på matta fordi beundringen ikke er av den typen hvor man nødvendigvis har de største erotiske følelsene for vedkommende. Kanskje noen liker å ha en slags fjortiscrush?

Andre derimot gjør hva som helst.. I følge mannen min som jobber en del med div artister.

Har du vært på Cc cowboyskonserten som var i går?

Skrevet

Jeg driver selv med Musikk, men forloveden min nekter og komme på konserter eller events der jeg skal være dj. Om jeg sitter i hjemmestudio mitt og spiller inn musikk spørr hun aldri om hun kan høre hva jeg har gjort.

Spør jeg om hun vil høre, sier hun bare vet ikke. Og får jeg henne til å høre har hun aldri noe positivt og si om det, men kritiserer bare.

Men når det gjelder andre artister, er hun også veldig oppslukt av de. Vet at hun kjenner veldig mange artister og hun synes det er mange av de som er kjekke.

Når jeg vet dette lurer jeg jo litt på hva hun tenker og føler når hun drar og ser på konserter der det er artister jeg vet hun har truffet, drukket med og vært med rundt på småturneer med. Vet ikke om hun har gjort noe med noen av de, og det vil jeg vel egentlig ikke vite heller. Er kun en jeg vet hun har drevet på med.

Jeg blir jo sjalu når jeg vet hun drar på konserter med "kjekke" artister som jeg vet hun kjenner personlig også. Når jeg vet hun beundrer en hun kjenner personlig, synes han er kjekk og er dyktig musiker.

Jeg har ikke gjort eller sagt noe til dette enda utenom at jeg ikke vil hun skal dra på nachspiel eller backstage med dem. Eller er det urimelig av meg?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å dra på konserter med favorittartisten selv om man er i et forhold, ja. Jeg hadde ikke brydd meg med mindre det var snakk om Rune Rudberg.

Anonymous poster hash: 3f3b0...ddc
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på en ting, er det vanligt at damer som er i forhold er veldig begeistret for artister?

Forloveden min blir helt "matt" når hun hører eller ser Magnus Grønneberg(CC Cowboys), og gjør alt for å dra på konserter med han og "oppleve" og beundre han...

Lurer på om jeg burde være sjalu på dette og om det ligger noe mer bak? Hva skjer hvis de kommer i kontakt med hverandre?

Eller er det en helt vanlig greie at damer har en slik "ting" for artister?

Mulig bare jeg som overreagere, å greit å vite om dette er normalt...

Tror det er ganske vanlig. Tror også kvinner i større grad enn menn beundrer selve artisten. Jeg tror det har mer med sosial biologi å gjøre enn musikken i seg selv. Velykkede artister er i den situasjonen som er veldig attraktivt for mange sosiale dyr. De har veldig mange som følger dem eller "fans", de har mye ressurser og stor innflytelse på andre individer, alle er egenskaper som er viktige spesielt når hunnen velger partner hos sosiale dyr. I tilegg er produktet de leverer noe som spiller på folks følelser som også gjør at beundrerne generelt knytter sterkere bånd til dem enn andre innflytelesrike personer som f eks politikere.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbake meldingene, er vel mer normalt enn man tror og jeg som overreagerer...

Mulig det er den følelsen de har om å drømme seg bort og være i sin egen "boble" og drømme om det uoppnåelige når de er på konsertene, vet vel at det ikke er noe med kjærlighet eller lyst til å gjøre noe med den personen, selv om jeg innerst inne vet at hvis hun treffer han så kan hun sjarmere hvem som helst i senk og få de med på hva som helst...

Må vel bare bli trygg på at det ikke kommer til å skje noe og akseptere denne begeistringen...:)

Anonymous poster hash: 8e5d7...784
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbake meldingene, er vel mer normalt enn man tror og jeg som overreagerer...

Mulig det er den følelsen de har om å drømme seg bort og være i sin egen "boble" og drømme om det uoppnåelige når de er på konsertene, vet vel at det ikke er noe med kjærlighet eller lyst til å gjøre noe med den personen, selv om jeg innerst inne vet at hvis hun treffer han så kan hun sjarmere hvem som helst i senk og få de med på hva som helst...

Må vel bare bli trygg på at det ikke kommer til å skje noe og akseptere denne begeistringen... :)

Anonymous poster hash: 8e5d7...784

Ja, det er nok bare å akseptere dette. Kvinner er noen enkle skapninger, og de vil alltid være betatt av menn som står på en scene og kan påvirke folks følelser. Disse mennene har også kjendisstatus, og det er også noe som damer ikke kan motstå.

Anonymous poster hash: 4bc6e...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...