Gjest Hei123 Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Forrige helg følte jeg at kjæresten min prøvde seg på venninnen min. Når vi snakket om det dagen etterpå avfeide han dette og sa at han kun prøvde å være hyggelig og inkluderende, men vi ble nei om at hvis jeg ble sjalu igjen så skulle jeg si fra der og da. Så er vi ute igjen i dag da, han står å henger med henne i baren og jeg sier i fra som avtalt. Han fortsetter å være med henne så det ender med at jeg gir et ordentlig stygt blikk når jeg går forbi. Da forteller han henne at jeg er sjalu og hun går etter meg. Når jeg spør han hvorfor i alle dager han forteller han henne det så unnskylder han seg med at han var redd for at jeg skulle gå, men burde han ikke heller følge etter meg enn å forklare henne det? Han har innrømmet at han synes hun er pen og snill, men ikke er interessert. Han skjønner ikke selv at han gjort noe gærnt, er dere enig?
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Dere hadde en avtale om at du skulle si ifra dersom du ble sjalu igjen, noe du ble, og da holdt du din del av avtalen og sa fra til ham. Han derimot fortsatte å henge med henne, og ikke nok med det. Han fortalte henne om avtalen du har med ham, som er privat. Så ja. Han har gjort noe galt, men kanskje du skulle ta det opp med ham i morgen når dere er edru? 4
Gjest Ts Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Han fortalte ikke om avtalen men at jeg var sjalu på henne.. Men er ikke det like dårlig? Føler meg skikkelig backstabbet
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Han fortalte ikke om avtalen men at jeg var sjalu på henne.. Men er ikke det like dårlig? Føler meg skikkelig backstabbet Jo. Det er like dårlig. Det er illojalt mot deg å utlevere deg slik. 1
Sweet77 Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Du ble backstabbet ja, du gikk jo ikke inn på den avtalen for at han skulle utbasunere noe så privat som at du er sjalu. Og så attpåtil til den du er sjalu på. Nei fy faen, dette hadde jeg ikke latt passere, han hadde fått så øra flagret. 2
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Du ble backstabbet ja, du gikk jo ikke inn på den avtalen for at han skulle utbasunere noe så privat som at du er sjalu. Og så attpåtil til den du er sjalu på. Nei fy faen, dette hadde jeg ikke latt passere, han hadde fått så øra flagret. Jeg må le når jeg leser den siste setningen
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Jeg synes du bør føle deg litt backstabbet. En ting er nå avtalen, som egentlig ikke var noe vits i, men at han forteller henne dette er nå veldig unødvendig. Uansett. Men det kunne jo ha vært andre måter å håndtere denne situasjonen på da? Når du sa i fra, kunne jo han i stedet for å ignorere deg og prate videre med henne, heller introdusere deg for henne og invitere deg inn i samtalen. Deretter kunne dere jo bare ha snakket litt sammen og den slags, også ville muligens og sjalusien ha blitt litt mindre av det kanskje..? Anonymous poster hash: f7dcd...84b
Sweet77 Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Jeg må le når jeg leser den siste setningen Du hadde ikke ledd hvis det var dine ører. Det er et løfte 1
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 Du hadde ikke ledd hvis det var dine ører. Det er et løfte
Gjest TS Skrevet 30. juni 2013 #10 Skrevet 30. juni 2013 Vi var der med min vennegjeng og han hadde ikke trengt å introdusere meg, men hun er den eneste jeg har snakket med han om at jeg er litt sjalu på fordi det virker som at han er så keen. Jeg vet at hun ikke er interessert men det er likevel ikke så gøy å se kjæresten din stå å sikle på venninnen din:( Han kunne jo ha gått å snakket med hvem som helst av de andre? Han mente selv det var frekt å bare si "unnskyld meg" og gå fra henne, det er det vel ikke?
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Du ble backstabbet ja, du gikk jo ikke inn på den avtalen for at han skulle utbasunere noe så privat som at du er sjalu. Og så attpåtil til den du er sjalu på. Nei fy faen, dette hadde jeg ikke latt passere, han hadde fått så øra flagret. Da beviser du jo bare at han hadde rett.
Sweet77 Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Bare oppfør deg pent, så går det nok bra skal du se TS: Nei, jeg syns ikke det hadde sett rart ut om han gikk etter deg. Det eneste som var rart her var at han 1: fortalte det til henne. Det var dine følelser, betrodd til ham, og ikke til å gi videre 2: at han ikke gikk etter deg selv. Ved å fortelle det gir han attpåtil henne, som du er sjalu på, et fordelskort overfor deg. Han hadde dessuten god anledning til å stoppe henne når hun gikk etter deg og si f.eks: "Oi, jeg dummet meg visst ut. Dette tar jeg meg av selv". Nope, en liten sleiping han her. Eller utrolig lite sosialt intelligent. Da beviser du jo bare at han hadde rett. ?? Endret 30. juni 2013 av Flair
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 Da beviser du jo bare at han hadde rett. Hvordan?
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 (endret) ?? Det hadde vært fint om du kunne uttale deg litt mer voksent. Hvis du skal gi han så øra flagrer så gir du jo bare uttalelsen hans rett og har dermed ingenting å ta han for, med mindre du er totalitær og vil ha han til å legge lokk på sannheten. Endret 30. juni 2013 av Nucleus
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Åja, var det i en sådan setting. Vel, det forandrer jo det litt, men du burde ikke føle deg noe mindre backstabbet av det. Jeg synes det høres noe sært ut, at han står å sikler på venninnen din? Jeg til dels forstå hvorfor du blir en smule sjalu, om det er slik det ser ut. Altså, om dette er noe dere har snakket om tidligere, så burde det jo være en viss bevissthet rundt denne kontakten med denne venninnen. Men så når det ikke ble noen reaksjon når du sier i fra igjen, er ganske skuffende i seg selv. Og det er ikke frekt å si "unnskyld meg" eller lignende, for å så gå etter deg, men, det er pittelitt fjortis å løpe fra åstedet og forvente at mannen skal komme løpende etter. Men er han keen på denne venninnen din da? Og vet han hva venninnen synes om ham? Anonymous poster hash: f7dcd...84b
Gjest TS Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Jeg løp ikke fra åstedet, det var han som trodde det. jeg gikk tvert i mot inn på doen for jeg ble så lei meg og ville ikke at de andre skulle se meg med tårer i øynene. Jeg kjeftet på han og ba han om å gå senere, og når jeg da gikk rett bort til venninnen min så fulgte han etter og sto der med et ekkelt smil. Akkurat som at han var fornøyd med hele situasjonen..
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 Åja, var det i en sådan setting. Vel, det forandrer jo det litt, men du burde ikke føle deg noe mindre backstabbet av det. Jeg synes det høres noe sært ut, at han står å sikler på venninnen din? Jeg til dels forstå hvorfor du blir en smule sjalu, om det er slik det ser ut. Altså, om dette er noe dere har snakket om tidligere, så burde det jo være en viss bevissthet rundt denne kontakten med denne venninnen. Men så når det ikke ble noen reaksjon når du sier i fra igjen, er ganske skuffende i seg selv. Og det er ikke frekt å si "unnskyld meg" eller lignende, for å så gå etter deg, men, det er pittelitt fjortis å løpe fra åstedet og forvente at mannen skal komme løpende etter. Men er han keen på denne venninnen din da? Og vet han hva venninnen synes om ham? Anonymous poster hash: f7dcd...84b Hun skriver ingenting om at han sikler på denne venninnen. Alt han har uttalt er at hun ser bra ut og virker snill, noe som gjelder for ca 90% av alle jenter vi gidder å omgås, så det at han prater til henne øker ikke risikoen for utroskap fra hans side noe mer enn den neste passe attraktive jenta han kun har utvekslet noen blikk med. Det hører til sjeldenhetene at gutter tilbringer tid med jenter som er helt uaktuelle som et ligg. Tar du hensyn til det er han selvfølgelig keen på henne, men så er 90% av gutter keene på ca 90% av jentene, der ordet keen i dette tilfelle betyr at hun ikke har skavanker eller utvekster av en sånn art at hun er av en sånn upulbar misformethet der kun de resterende 10 prosentene er villige til å røre ved henne, så det er urettferdig å bruke det mot han. Det er et kvalitetsstempel og sunnhetstegn på maskulinitet at han er i stand til å snakke med de jentene han vil og har drifthormonene i takt.
Gjest TS Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Det er det som er problemet. Jeg stoler ikke et sekund på at han har drifthormonene i takt. Han har løyet for meg før, og hvis han ikke holder avtaler og utleverer meg på den måten så kan han vel likegjerne være utro også?
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Det er det som er problemet. Jeg stoler ikke et sekund på at han har drifthormonene i takt. Han har løyet for meg før, og hvis han ikke holder avtaler og utleverer meg på den måten så kan han vel likegjerne være utro også? Skulle han vært utro ville han ikke vært så åpenbar. Han imponerer verken henne eller deg så du burde kunne vise han mer tillit.
Sweet77 Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Det hadde vært fint om du kunne uttale deg litt mer voksent. Hvis du skal gi han så øra flagrer så gir du jo bare uttalelsen hans rett og har dermed ingenting å ta han for, med mindre du er totalitær og vil ha han til å legge lokk på sannheten. Nuh Mr. Rev, enkelte menn respekterer intet mindre enn et par skikkelige øretak vet du. Sannheten blåste nok lokket til himmels da han utleverte damen sin. Øreflagringen er absolutt fortjent. Endret 30. juni 2013 av Flair
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå