Gå til innhold

alldri vært utro men svigermor anklager meg for det.

Anbefalte innlegg

Gjest anony.
Skrevet

Jeg har verdens skjønneste kjæreste. Vi har hatt våres oppturer. Akkurat nå så har vi en dårlig periode med litt krangling og jeg er litt lei av han så jeg bestemte meg i forige helg der jeg reiste på tur atme en venninde til tr.hjem for å få slappe av litt. Noen dager etter at jeg hadde komt hjem så kom svigemor på bes å anklaga meg for å ha vært utro. Mannen hennes hadde nemelig sett meg på en ute plass her der jeg hadde stått og kysset på en annen fyr. "??!? Jeg var jo for f i tr.hjem da??jeg prøver og forklare dette til hun at det ikke er et tilfelle at det er meg men alikevell så skal hun gjør alt for at kjæresten min tror på hun og ikke meg. Jeg har såtte å vist han på nettbanken mkin at jeg har brukt penger i tr.hjem og at det er der jeg har vært.hotell.mat osv!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt psyko-kjærring hun der høres det ut som.

Kjæresten din har i hvert fall ikke noen grunn til å tvile, så fortell ham at han burde stå opp for deg mot moren sin.

• Liker 2
Skrevet

Stå på ditt! Det er jo ikke du som tabber seg ut her

• Liker 1
Skrevet

Crazy tøs som sikkert ikke har hatt sex på en årrekke. Styr klar av henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens skjønneste kjæreste. Vi har hatt våres oppturer.

Bare oppturer? :laugh:

Anonymous poster hash: 221dc...2a6

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det skumle her er mer at dama ser ut til å ha så mye makt over sønnen at hun faktisk kan få ham til å tvile... Det i seg selv vil skape større problemer i fremtiden, med barn og lignende, enn en sånn totalt fjern ting som det hun driver med nå..

Skrevet

Hva gjorde mannen til svigermor på uteplassen han skal ha sett deg på da? Og hvis det var deg, hvorfor gjorde han seg ikke til kjenne om han mente at du var utro? Det ville vel de fleste ha gjort??

AnonymBruker
Skrevet

her får mannen din ta å forsvare deg!

Anonymous poster hash: f829c...38a
AnonymBruker
Skrevet

Det viser hva han er laget av. Folk som involverer foreldrene sine i konflikter i kjærlighetslivet er patetiske (med unntak av ekstreme tilfeller som f. eks vold).

Anonymous poster hash: 2e2f3...5f9
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok printet ut oversikten på nettbanken, og vist dette til mora, sammen med kviteringer om jeg hadde.

Litt vanskligere å påstå at du har vært et annet sted da.

Skrevet

Da hadde jeg svart tilbake, "ja jeg vinket til deg da jeg så deg litt senere, men da var du opptatt med å tafse på ei annen dame, det ble litt pinlig." :P

Neida fra spøk til alvor, det viktigste er at kjæresten din vet du snakker sant. Men det viser jo at de prøve å sabotere mellom dere da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...