Gjest Lene E. Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Jeg har hatt flere elskere fra inkasso-bransjen i tigerstaden og det får meg til faktisk å lure på om de er dårligere elskere enn andre menn?! Har yrket noe med prestasjonene i sengen å gjøre? De inkasso-fyrene jeg har vært sammen med har vært litt kjedelige å prate med og etterhvert viste det seg at de var lusne og kjipe i sengen også! Hva med prester, jurister, tannleger, saksbehandlere, truck-førere, rørleggere, programledere, fotografer, musikere, journalister, advokater, reklamefolk, lærere, sykepleiere, leger, osv.osv.?? Og ikke minst: hva med de som jobber med INKASSO (skrekk og gru)??!
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Har hørt at truck-førerar skal vere ganske brukbare!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Synes nok det blir feil og urettferdig å sette en slik klistrelapp på de som har valgt dette yrke..... Men skal man se litt på dette med humoristiske øyne kan det vel være at de som jobber i dette yrke innehar en del egenskaper som i nevnte eksempel kanskje ikke er det mest fremtredende for å være av ypperste klasse. Da tenker jeg på egenskaper som f.eks: - analytiske - nøyaktige - jordnære - rolige - logiske Ikke akkkurat sexye stikkorde..kanskje..... :o ....men for all del det jobber sikkert like mange forskjellige mennesker i dette yrke, som i alle andre yrker.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Jeg har hatt gode erfaringer med menn som klarer å tenke helhetlig, at de ikke er så snevre Jeg ble faktisk skuffet over en som var personlig trener på SATS. Han er en venn av en venn...og vi ble kjent, og jeg trodde han skulle være SÅ bra (med alle musklene osv.) men nei da han var kjedelig. Skinnet kan bedra :oops:
Gjest Balenciaga Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Jeg har hatt flere elskere fra inkasso-bransjen i tigerstaden og det får meg til faktisk å lure på om de er dårligere elskere enn andre menn?! :o Hvis det er slik at de er dårlige, hvorfor valgte du en ny i samme bransje gjentatte ganger? Prøvde du flere for å se om din teori holdt vann?
Laina Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Tannleger skal være bra. Fordi de er vant med hull?
Venus_venus Skrevet 15. april 2004 #10 Skrevet 15. april 2004 Jeg har hatt min dose med ingeniører, de var kjedelige. Så traff jeg en IT mann, da ble det fart på sakene... ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #11 Skrevet 15. april 2004 Jeg har hatt flere elskere fra inkasso-bransjen i tigerstaden og det får meg til faktisk å lure på om de er dårligere elskere enn andre menn?! måtte le da jeg leste det der. For jeg har faktisk samme erfaring med inkasso-menn. Selv om jeg i utgangspunktet ikke tror yrke har noen sammenheng med hvordan man er i senga. Så traff jeg en IT mann, da ble det fart på sakene... IT-menn har jeg god erfaring med og. :o kanskje det er en sammenheng likevel :o :o
mskancke Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 Har hørt at truck-førerar skal vere ganske brukbare! Takk skal du ha brumm bruuuuuuuum
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 De inkasso-fyrene jeg har vært sammen med har vært litt kjedelige å prate med og etterhvert viste det seg at de var lusne og kjipe i sengen også! Huff, stakkars deg, asså. Du har testa ut flere inkasso fyrer, bare for å gi dem en sjangs til å rette opp det dårlige inntrykket da, eller? Forøvrig har jeg hatt en inkasso-fyr, kan ikke klage på han!
Suzy Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Jeg har hatt min dose med ingeniører, de var kjedelige. Så traff jeg en IT mann, da ble det fart på sakene... ;-) IT er tingen!!
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 IT er tingen!! Logger meg på denne jeg!
Suzy Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 Logger meg på denne jeg! De er utforskende og problemløsende av natur, tror jeg (særlig programmerere...) - det er nok nøkkelen!
Gjest Catwoman Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 Hva med musikere? hovedsakelig de som spiller type piano, gitar ol. For de må jo ihvertfall være veldig flinke med hendene og fingrene sine
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 De er utforskende og problemløsende av natur, tror jeg (særlig programmerere...) - det er nok nøkkelen! Mm, også kan de bruke fingrene :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 De er utforskende og problemløsende av natur, tror jeg (særlig programmerere...) - det er nok nøkkelen! Jepp. Saeria er helt enig. (Mannen min jobber med systemutvikling, og programmerer masse! )
Saeria Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Gjesten over er meg! :oops: Litt for ivrig i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå