Gå til innhold

Jeg drømte om en eks..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skiltes som venner men vi bor flere land ifra hverandre. Han var helt fantastisk god person. I natt drømte jeg at han var her jeg bor, han kom meg i møte og kommenterte noe ved utseendet jeg ville svare men da forsvant han bort igjen, og jeg hadde ikke tid til å løpe etter han....

Anonymous poster hash: 2f97e...89f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på ham når du legger deg for å sove, så drømmer du kanskje om ham igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker på ham når du legger deg for å sove, så drømmer du kanskje om ham igjen

Hm. Nesten litt ufint. :fnise:

Anonymous poster hash: 8c390...d8c

Skrevet

Hm. Nesten litt ufint. :fnise:

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor?

Er du ikke en mann du?

Skrevet

Er du ikke en mann du?

Jo, men svar på spørsmålet mitt! Hvorfor mener du at det er galt å tenke på den du er glad i når du legger deg? Det gjør alltid jeg, for da sovner jeg fort.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men svar på spørsmålet mitt! Hvorfor mener du at det er galt å tenke på den du er glad i når du legger deg? Det gjør alltid jeg, for da sovner jeg fort.

Jo, altså. Men å være glad i eksen sin sånn? Er ikke det litt snodig da, sånn egentlig?

Og jeg fikk inntrykk av at HI ikke beskrev en spesielt positiv drøm akkurat. Mulig det bare er meg.

Skrevet

Jo, altså. Men å være glad i eksen sin sånn? Er ikke det litt snodig da, sånn egentlig?

Og jeg fikk inntrykk av at HI ikke beskrev en spesielt positiv drøm akkurat. Mulig det bare er meg.

De skiltes som venner, så da er vel ikke snodig å fortsatt være glad i ham? Det er uansett godt å ha noen å tenke gode tanker om :)

AnonymBruker
Skrevet

De skiltes som venner, så da er vel ikke snodig å fortsatt være glad i ham? Det er uansett godt å ha noen å tenke gode tanker om :)

De skiltes som venner. Mange ekser gjør det da, tross alt.

Og det er ikke alle det alltid er like godt å ha like gode tanker om.

Skrevet

Hehe, hender seg jeg drømmer om en eks, jeg også..

Det er 15 år siden vi så hverandre sist, men vi har litt sms kontakt innimellom. Og hver gang vi snakker sammen nå, drømmer jeg om han :fnise:

Det hører med til historien at vi var kjærester fra vi var ca 14 og var sammen til vi var 17 :yvonne: Og nå har vi passert 40..

*Sukk*

Ellers er det vel slik at noen ekser har en stor plass i hjertet ditt, mens andre ikke er verdt en tanke .. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...