Gå til innhold

Kan det indre gjøre opp for den fysiske tiltrekningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt kjent med en veldig hyggelig mann på alle måter. Han er god som gull og har en haug av sjeldne og positive kvaliteter.

MEN: når det kommer til fysikken sliter jeg med å finne tenningen. Han er en totalt motsetning av alt jeg noen gang har ansett som attraktivt.

Noen som har vært i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: a19c6...f10
Videoannonse
Annonse
Gjest Dansedilla
Skrevet

Yup, og for meg var det en liten hindring. Heh, beklager at det ikke var noe positivt svar, men folk er forskjellige. Kanskje det kommer noen mer relevante svar etterhvert :)

Skrevet

ja og det fungerte ikke for meg. Må rett og slett finne fysikken nogenlunde attraktiv for at en skal ha et intimt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Uffda :( Men jeg skjønner det egentlig.. jeg elsker å snakke med ham.. men så fort det kommer noen tilnærmelser, eller han bare står for nærme blir jeg så utrolig klar over at jeg ikke liker det jeg ser :(

Føler meg råtten som tenker dette om et så fantastisk individ.. det er virkelig ikke enkelt!

Skrevet

du er ikke slem som føler det slikt. Man må rett og slett matche på flere områder enn kun psyken. Han er rett og slett ikke full pakke. Hvis en føler at en må "tvinge" seg eller overse ting når han kommer med tilnærmelser sier det seg selv at dette er dødfødt.

Skrevet

JA, JAJAJA, bare, ja! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja og jepp. Han hadde rødt hår å fregner over hele kroppen. Men så var han en så fantastisk kysser at jeg gav han en sjans å den mannen var FANTASTISK i sengen. Har bare gode minner fra den tiden der.

Anonymous poster hash: ecdfb...44a

Gjest Dansedilla
Skrevet

Kanskje dere kan være venner? Han er jo tydeligvis et interessant menneske :) bra at du finner noen du kommuniserer så bra med da :)

AnonymBruker
Skrevet

Han er et veldig interessant og godt individ. En utrolig god mann på mange måter. Egentlig ser jeg opp til alle de sidene han har, foruten det ytre. Jeg trenger ingen modell, men akkurat denne mannen er helt motsatt av det jeg egentlig tiltrekkes av. Jeg sliter med å finne noe å fokusere på når han kommer veldig nært. Egentlig er det veldig leit.

Venner kan vi helt sikkert være for alltid. Han er ikke en jeg ønsker å "dumpe". Ei heller såre. Jeg unner ham virkelig alt godt og håper det eventuelt finnes ei skjønn kvinne der ute som ser etter akkurat en mann som denne, dersom det skulle vise seg at det blir umulig for meg..

AnonymBruker
Skrevet

Han er et veldig interessant og godt individ. En utrolig god mann på mange måter. Egentlig ser jeg opp til alle de sidene han har, foruten det ytre. Jeg trenger ingen modell, men akkurat denne mannen er helt motsatt av det jeg egentlig tiltrekkes av. Jeg sliter med å finne noe å fokusere på når han kommer veldig nært. Egentlig er det veldig leit.

Venner kan vi helt sikkert være for alltid. Han er ikke en jeg ønsker å "dumpe". Ei heller såre. Jeg unner ham virkelig alt godt og håper det eventuelt finnes ei skjønn kvinne der ute som ser etter akkurat en mann som denne, dersom det skulle vise seg at det blir umulig for meg..

Men ser han bare helt forferdelig ut?

Jeg vet i alle fall med meg selv at en mann som jeg synes er helt normal første gang jeg møter han, kan bli verdens vakreste mann når jeg faller for han.

Anonymous poster hash: 088c4...402

• Liker 2
Skrevet

JA, det kan det. Jeg følte meg også "slem" i begynnelsen... og hatet at jeg ikke var spesielt tiltrukket. Men etter en stund så jeg alt det vakre, helt plutselig! Nå, etter mange års samboerskap, kan jeg overhode ikke forstå hvorfor jeg ikke var tiltrukket. =D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker heller en mann med noen kilo pluss enn en som er fit eller tynn så er ikke utseendefiksert..

Likevel kan aldri det indre veie opp for alt...Det må være en viss følelse i meg som liker hvordan han ser ut også :)

Anonymous poster hash: bd747...ccd
AnonymBruker
Skrevet

Men ser han bare helt forferdelig ut?

Jeg vet i alle fall med meg selv at en mann som jeg synes er helt normal første gang jeg møter han, kan bli verdens vakreste mann når jeg faller for han.

Anonymous poster hash: 088c4...402

Helt forferdelig og helt forferdelig.. hmmm.. han er nok ingen storsjarmør. Utseendet er nok dessverre ikke helt hans sterkeste kort. En relativt blek, spe og litt umandig mann, med et litt ustelt utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv;

Dersom han er totalt motsatt av hva jeg vanligvis tiltrekkes av, på en frastøtende måte, så nei.

Dersom han "bare" er nogenlunde attraktiv, så ja da kan følelsene komme.

Men for min del må det iallfall være en liten del av utseendet hans som kan synes attraktiv.

Anonymous poster hash: a3b42...340
Gjest Lillesiren
Skrevet

*Nå venter vi bare på at Jegern Puahate skal dukke opp*

Gjest sweetsugar
Skrevet

Jeg følte det slikt med ekskjæresten min før bli sammen. Syntes overhodet ikke han var noe spesielt bra for meg, men han virket jo snill, morsom var han og alt sånt, men følte ingen tiltrekning itl han. Vel, han jaktet på meg i flere måneder og jeg ble litt smått interessert, etter første kysset blei han dødskjekk i mine øyne.

Gi det en sjanse?

AnonymBruker
Skrevet

Det indre kan veie opp for litt, men det må jo være en viss mulighet for at man kan bli tiltrukket som et minimum. Kan f. eks godt like noen kilo for mye på kvinner, men hvis det bikker over i usunn overvekt så er jeg nok rett og slett ikke interessert nok. De kan for all del være hyggelige, bra personlighet og alt det der, men som regel så sier det mye om livstilen til kvinnen om de er veldig overvektige.

Anonymous poster hash: 80634...3fc
Skrevet

Jeg ble sammen med en jeg ikke var veldig fysisk tiltrukket til - men hadde en super personlighet. Vi hadde noen gode måneder sammen, nesten ett år, men da forelskelsen forsvant var det vanskelig å holde følelsene gående når jeg ikke synes han var særlig tiltrekkende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...