knutson Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Hei! Tenk deg to ganger om før du handler hos Sparmax. Min erfaring med dette firma er villedende markedsføring med flere grove feil i annonse/spesifikasjon på varen som grenser til svindel (forårsaker en handel som aldri skulle skjedd). Leverer ikke med lovpålagt ferdigutfylt angrerett skjema eller bruksanvisning på norsk, Vil ikke legge frem dokumentasjon på varen ved forespørsel. Gjør alt for å trenere en reklamasjon når det foreligger flere opplagte mangler på varen. Etterkommer ikke forbrukerrådet. Pålegger kunden alle utgifter ved retur, når loven sier det er selgers ansvar. Anbefaler å kontakte forbrukerrådet for info før en handel. Mvh Knutson
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Har ingen tilknytning til Sparmax, men for å balansere innlegget kan jeg nevne at jeg personlig bare har positive erfaringer med Sparmax. Kjøpte dusjkabinett og boblebad som fungerer helt som forventet. Den ene glassveggen til dusjkabinettet knuste ved montering. Ringte support, fikk raskt svar og de sendte ny vegg uten kostnad eller spørsmål. Anonymous poster hash: bee3c...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå