Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres syn på de forskjellige ''ligaene'' i samfunnet? Kjendiser er i et miljø enten via flaks, eller ferdigheter, og da holder de seg der, fordi de vet at enhver ''fan'' alltid vil være ute etter å sjekke dem opp pga. deres status.

Hvis det er noen kjendiser selv her, så er det jo gull, for da kan man jo spørre hvordan dere vil at en normal arbeidskar, som ikke er filmstjerne, kan kapre hjertene deres? La oss si dere møtes på dagtid en gang.

+ Et off-topic-spørsmål: Hvis dere gir en gutt nr. eller FB-deres, hvor lang tid vil det ta før dere legger han til, eller svarer han på sms, fra han har sendt først?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er schændis i lokalmiljøet! Eller, bygdeoriginal er vel litt mer presist, men folk digger meg og ungene vil ha autograf, så litt kjendis er jeg.

Jeg kan sjekkes opp på de fleste måter, dog jeg foretrekker en mer direkte tilnærming en slike slørete hint.

Jeg svarer forøvrig med en eneste gang jeg legger merke til det.

Anonymous poster hash: 0a9d1...785
Gjest Hyssingen
Skrevet

Nå er det mikromillimeter som skiller mannen i gata fra en "kjendis" i Norge da. Alle har en venn, eller en eks, eller en kjæreste eller en nabo eller en slektning som er kjendis. Det er ikke en statustittel her, sånn som det er i f.eks USA. Så snubler du over en jente/mann du liker, som tilfeldigvis har kjendisstempel i pannen så gjør du nå bare som du pleier å gjøre ellers.

(hvor lang tid det tar avhengiger av hvor mye jeg liker ham)

• Liker 3
Skrevet

Direkte tilnærming? Som at jeg skal bekrefte at jeg vet hun er en kjendis, og det er derfor jeg går bort, at jeg gir fra meg stoltheten og verdien i meg selv, ved å sette henne høyere enn meg selv?

En ren ''åpningslinje''... Hva er den optimale? ''Hei, har ikke jeg sett deg på TV?'', fungerer den?

Og er det ikke nesten slik at bare du melder deg inn i TV-bransjen på et eller annet vis, foran kamera, så blir du kjendis, selv de i God Morgen Norge, og Sommertid, de programlederne der, er jo minst like kjent som de gjestene de får inn? Man kan vel også bli populær helt gratis, via Youtube?

AnonymBruker
Skrevet

Direkte tilnærming? Som at jeg skal bekrefte at jeg vet hun er en kjendis, og det er derfor jeg går bort, at jeg gir fra meg stoltheten og verdien i meg selv, ved å sette henne høyere enn meg selv?

En ren ''åpningslinje''... Hva er den optimale? ''Hei, har ikke jeg sett deg på TV?'', fungerer den?

Og er det ikke nesten slik at bare du melder deg inn i TV-bransjen på et eller annet vis, foran kamera, så blir du kjendis, selv de i God Morgen Norge, og Sommertid, de programlederne der, er jo minst like kjent som de gjestene de får inn? Man kan vel også bli populær helt gratis, via Youtube?

Nei, du skal behandle meg som et fullverdig menneske, og da får du tilsvarende behandling tilbake. Med direkte tilnærming mener jeg at du ikke skal gå rundt grøten og heller bare begynne å prate med meg på en åpen og gjerne morsom måte. Ikke ta deg selv så himla høytidelig, lksom.

Joda, den fungerer vel. Optimal er den ikke. Optimal i mitt tilfelle er vel noe a la "Hey, du er superfantastisk og jeg forguder deg, kan jeg få lov å ta på deg?" :danse:

Altså: Humor ;) Alltid positivt i mine øyne.

Og jeg ble kjendis ved å blogge usensurert (brøt gjennom ved at gæmlisblokka gikk i harnisk!). Har alltid vært oppmerksomhetssyk, når jeg var liten bokstavelig talt heiv jeg meg foran ethvert kamera jeg så :laugh:

Skrevet

Spiller det rolle på alder på kjendiser? Hvordan de vil bli sjekket opp, hvordan de vil reagere, osv.? Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du skal behandle meg som et fullverdig menneske, og da får du tilsvarende behandling tilbake. Med direkte tilnærming mener jeg at du ikke skal gå rundt grøten og heller bare begynne å prate med meg på en åpen og gjerne morsom måte. Ikke ta deg selv så himla høytidelig, lksom.

Joda, den fungerer vel. Optimal er den ikke. Optimal i mitt tilfelle er vel noe a la "Hey, du er superfantastisk og jeg forguder deg, kan jeg få lov å ta på deg?" :danse:

Altså: Humor ;) Alltid positivt i mine øyne.

Og jeg ble kjendis ved å blogge usensurert (brøt gjennom ved at gæmlisblokka gikk i harnisk!). Har alltid vært oppmerksomhetssyk, når jeg var liten bokstavelig talt heiv jeg meg foran ethvert kamera jeg så :laugh:

Er det deg Terje?

Anonymous poster hash: 6c157...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Er det deg Terje?

Nei, det er Knut Ivar :danse:

Jeg er enogtyve, nittifemmern. Usikker på om jeg forstår spørsmåla dine forresten. Kjendiser er da mennesker de også, og like forskjellige i hvordan de vil bli sjekka opp? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Humor er oppskrytt når det kommer til flørting..

Det beste her er nok bare å si det rett frem.

"Alle gutta bare glor og ser på henne danse

Selve definisjonen av ordet eleganse
Blikk sier mer enn ord, oh mami titter hit
Hvit topp slitte jeans, jeans de sitter fint
Hun sier: hey, jeg har sett deg et sted?
(Marit Larsen:) -ZTV?

Yeah, så ta å sett deg ned !"

Anonymous poster hash: 2920d...72a
Skrevet

Nei, men kjendiser VET hvorfor du går opp til de på dagtid og vrir spørsmål fra hvor mye klokka er, til hva de skal senere i kveld, hva de driver med (noe du egentlig vet), osv. osv. Normale mennesker ser på det som en helt grei samtale. Kjendiser VET hvorfor du går opp til de.

AnonymBruker
Skrevet

Kjendiser VET ikke hvorfor folk går opp til de? Det kan være av VELDIG mange forskjellige årsaker det.
Men, de vet at dem som kommer opp til de, vet hvem vedkommende er. Eller, det vet de egentlig heller ikke, men de regner med det. Også blir de overrasket hvis dem ikke visste det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du egentlig på? Kjendiser er helt vanlige mennesker de også. Snakk til de på vanlig måte.

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke litt lamt å gå bort til Tone Damli og si "Hei, du ser litt kjent ut, har jeg sett deg på TV?"

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Det hadde gått helt fint. Hvertfall med Tone. Si du bare ikke ser så mye på tv, men heller leser bøker og hører podcasts i stedet. Og når du ser på tv, er det ytterst sjeldent Idol om noe, hvis hun skulle dra det på banen. Si du ikke er store tilhengeren av Se & Hør og.

Og skulle hun lage noe nummer ut av det, så bare si det kort og greit.

" Tone Damli, sier du? Nei, det ringer ingen bjelle altså. Men det er hyggelig å hilse på deg da! :) "

• Liker 2
Skrevet

Hvordan finner man den balansegangen da? At du VET hvem de er, de VET at du vet hvem de er, men at ikke alt skal virke falskt og kynisk, men heller ikke at jeg tillegger de så mye mere status enn meg selv?

Og angående å gi bort nr. sitt. Dere som er kjendiser her; Hvis dere snakket med en fyr som ikke visste hvem dere var, men dere hadde en anelse om at han MÅ vite det, ville dere gitt bort kontaktinformasjon (han spør jo om nr. fordi han vil på date for å bli bedre kjent såklart).

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Møter mange kjendiser i jobben min, behandler ikke de noe annerledes enn andre kunder. Har ligget med ett par stykker og, som regel er det jo DE som bruker kjendisstatusen sin til å få seg ett ligg..

Anonymous poster hash: 6c29a...86b

• Liker 2
Skrevet

Forskjellen er at jeg er gutt, som skal sjekke kjendis-JENTER.

Og hva er sjansen for at dere gir bort nr. deres til fyren?

AnonymBruker
Skrevet

Du er kun 18år og vil ha tips til hvordan sjekke kjendisjenter.... Hvilken kjendis er det snakk om?

• Liker 6
Skrevet

Generelle spørsmålstillinger?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekket opp en norsk kjendis uten at det var hensikten....

Ante virkelig ikke hvem han var, og vi var på samme utested. Han kom bort til meg, og jeg skravlet med han som jeg ville ha gjort om han så var en mann i nabolaget. Etter ei stund så lurte han på hva jeg jobbet med, og jeg svarte som sant var at jeg er sykepleier. Da jeg spurte han hva han jobbet så sa han musiker.....

Verste er jo at jeg hørte jo litt på gruppa hans på 90-tallet, men jeg hadde ikke fulgt han som soloartist. Dessuten var jeg ikke ihuga fan, og han har jo forandret seg litt med årene.

Så; spill uvitende kanskje? Går utover egoet til kjendsen.... :fnise:

Anonymous poster hash: 2af6c...c09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...