Lizz Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Jimmy, faren til Jess i Gilmore girls har spilt i en serie som gikk på tv for mange år siden, som foregikk ved ei strand... Noen som husker hva den serien het? Han var etterforsker/'detektiv' eller noe i den duren.. og jobbet sammen med ei dame.
Arwen Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Mmmm.. han er ganske grei å se på han der. Elsket silke.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Han heter Rob Estez og spilte også i Melrose Place
Lizzie Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Aaaahhh... Melrose Place... selfølgelig var det der jeg hadde ham fra. Takk for at jeg fikk oppklart det Og ja - fin mann..
Lizz Skrevet 17. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2004 Takk og takk.. ble nesten litt tullete av å ikke huske det... :-x Han er ikke dum han nei, satt klistret forran tven da silke gikk :hjerter2: Håper han skal være med litt i Gilmore Girls nå.. hehe
LilleBille Skrevet 17. april 2004 #7 Skrevet 17. april 2004 Aaaahhh... Melrose Place... selfølgelig var det der jeg hadde ham fra. Takk for at jeg fikk oppklart det Og ja - fin mann.. .. det oppklarte litt ja
Gjest Malama Skrevet 17. april 2004 #8 Skrevet 17. april 2004 Forklarte hvorfor jeg kjente ham så godt igjen ja, uten å plassere ham. IKKE Melrose for meg da, men Silke. Jeg elsket Silke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå