Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har en venninne han kjente før meg. Hun er fotomodellpen og legger ut masse bilder på fb der hun ser smashing ut. Hun er en 10'er mens jeg er en 5'er.

Jeg ser på hele han at han er svak for dama, og hvem hadde ikke vært det i grunn.

Bruker utrolig mye energi på å tenke at han heller vil være med henne enn meg, at han er mo i knærne når hun er der, smiler fra øre til øre, skryter helt garantert til kompiser over denne venninnen mer enn meg som bare er søt..

Klarer snart ikke mer. Overbevist om at han heller vil være med venninnen om hun hadde villet.

Anonymous poster hash: 2d236...efd

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvor lenge har de vært venner? Har det noen gang vært noe mer mellom dem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med denne instillingen står du i fare for å ødelegge forholdet ditt uavhengig av hva både venninna eller typen din gjør.

Anonymous poster hash: 4e63d...8eb
  • Liker 18
Skrevet

Så ugreit. :glare: Men sannheten er jo at han er sammen med DEG! Har du fått noe inntrykk av hvorvidt hun ser på han som noe annet enn en venn..? Om hun flørter, gjør seg til, pynter seg for han..?

Skrevet

Det er lett å degradere seg selv. Hvorfor har du ikke snakket med ham om dette? Det er nok en god grunn til at han er sammen med deg i steden for sammen med henne. Ja hun kan ha bra utseende, men betyr ikke at de matcher som kjærester.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så ugreit. :glare: Men sannheten er jo at han er sammen med DEG! Har du fått noe inntrykk av hvorvidt hun ser på han som noe annet enn en venn..? Om hun flørter, gjør seg til, pynter seg for han..?

HAN gjør seg til for henne, viser solsiden..

Skrevet

HAN gjør seg til for henne, viser solsiden..

Da tror jeg ikke at jeg hadde holdt det ut. Er nok for sjalu til å la noe sånt prelle av...

AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å degradere seg selv. Hvorfor har du ikke snakket med ham om dette? Det er nok en god grunn til at han er sammen med deg i steden for sammen med henne. Ja hun kan ha bra utseende, men betyr ikke at de matcher som kjærester.

Hva skal jeg si? At jeg føler meg som et troll i forhold til venninnen? At jeg er sikker på at han mye heller vil ha hun? At han snakker mer om hun med kompiser enn meg?

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære deg, denne er kun en venninne mens du er kjæresten. Slapp helt av og nyt tilværelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har de vært venner? Har det noen gang vært noe mer mellom dem?

Tror de har kjent hverandre i 10 år. Har vært på sydenturer sammen, bare de to, lagt naken i samme seng på ferie men i følge han aldri hatt sex. Ref han har hun inne sex med kompiser.

AnonymBruker
Skrevet

Tror de har kjent hverandre i 10 år. Har vært på sydenturer sammen, bare de to, lagt naken i samme seng på ferie men i følge han aldri hatt sex. Ref han har hun inne sex med kompiser.

"Ikke sex" var det jeg skulle skrive..

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, denne er kun en venninne mens du er kjæresten. Slapp helt av og nyt tilværelsen.

Hm..verdens nydeligste venninne som han tydelig er svak for/betatt av. Klarer ikke å nyte det.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner. Spurt han hva han skal med deg siden han er svak for/ betatt av henne? Har han innrømmet det eller er det bare noe du innbiller deg?

Skrevet

Hva skal jeg si? At jeg føler meg som et troll i forhold til venninnen? At jeg er sikker på at han mye heller vil ha hun? At han snakker mer om hun med kompiser enn meg?

Akkurat...Kommunikasjon er uansett viktig i ett forhold. Det meste ligger i hodet ditt så det beste er å få lufte ut tankene dine.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Spurt han hva han skal med deg siden han er svak for/ betatt av henne? Har han innrømmet det eller er det bare noe du innbiller deg?

Leser mellom linjene, meget enkelt å se og føle hva han synes om henne..

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat...Kommunikasjon er uansett viktig i ett forhold. Det meste ligger i hodet ditt så det beste er å få lufte ut tankene dine.

Det spørs vel på hvilke tanker gjerne. Er jo ikke alle tanker som er like produktiv å konstruere / lufte..?

Anonymous poster hash: 15eab...c12

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor gamle er dere?

Jeg er blitt så gammel at istedet for å la usikkerheten gnage meg istykker innenfra, så SPØR jeg typen dersom det er noe jeg lurer på. På en pen, ikke-anklagende måte, også forteller jeg hvorfor jeg spør. Typen min vet at jeg kan være litt "skadd" på enkelte områder, jeg har vært dønn ærlig med ham hele veien, så han blir ikke sur eller oppgitt når jeg kommer med mine rare tanker og forestillinger....Første gangen noe plaget meg merket han det godt og spurte hva som var galt, men han fikk standardsvaret "Ingenting!!" mens jeg grublet videre. Det var en lettelse å endelig få luftet de teite tankene, og få et beroligende svar. Nå spør jeg heller med en gang istedet for å la det plage meg, og det funker kjempebra! :)

Anonymous poster hash: 73cde...273

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er svak for ei venninne som er uoppnåelig. Meget mulig at han dumper deg tvert hvis hun ønsker noe mer.

Anonymous poster hash: f525f...c79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er svak for ei venninne som er uoppnåelig. Meget mulig at han dumper deg tvert hvis hun ønsker noe mer.

Anonymous poster hash: f525f...c79

Ta her: jeg er bare trøstepremien, hun er den som ligger på øverste hylle som han drømmer om..drømmedama. Jeg nevnte en gang at det var vanskelig å føle seg god nok når venninnene hans ligner fotomodeller. At jeg ikke lignet det kunne vi ikke gjøre noe med noen av oss svarte han da.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor tror du han er sammen med deg? Tror du ikke at han ville dumpet deg om han ikke likte deg? Ja, hun er kanskje fotomodellpen, men jeg er sikker på at han synes du er pen også!
Det er nok du som må jobbe med din egen selvfølelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...