Arabell Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Noen som har erfaringer med disse sidene? det er vel samlet under Aliexpress.com har skjønt at det er en god del fake varer der. noe jeg i grunn hadde forventa. Og jeg ser en del klager over lang leveringstid, og det gjør meg ingenting. jeg har allverdens med tid men hvordan er erfaringen i forhold til "kvalitet" på selgerne? good/ bad? har bestilt meg to par sko derfra , så jeg får jo etterhvert litt erfaring å komme med selv! Det jeg ikke likte var at det ikke var mulighet å bruke paypal.
Daxi Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Jeg kjøpte med et lang skjørt, alt i alt veldig fornøyd med pris/kvalitet. Bedre enn noen ting jeg har kjøpt på eBay. Ja... leveransetiden var ufattelig lang, men det gjorde meg ingenting heller. Jeg passet på å se reviews fra skjørtet og folk var fornøyd med kvaliteten. Det er en fordel i forhold til eBay, der man ikke kan kommentere på kvaliteten til klærne. Endret 30. juni 2013 av Daxi
Gjest Kaxxy Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Sjekket ut denne siden i dag. Alt de har har jeg jo sett helt likt på ebay? Hva er greia med det?
Gjest Kaxxy Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Åja, alibaba og express satser på wholesale, og det er der mange mange av selgerne på ebay får klærne og tingene sine fra. Så er da samme kvalitet da. Men alibaba har nok finere lagringsplasser, siden "alle" kjøper fra dem (har mottatt sååå mye fra ebay som lukta for jævlig)
Arabell Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har funnet flere ting fra wishlist på ebay billigere på aliexpress. Det får briste eller bære. Kjøpte en drøss med greier her i går Viktig at ikke postkassen blir ensom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå