Gjest Mudassar Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Altså, grunnen til at jeg bevisst har holdt meg langt unna muslimske jenter er nettopp pga dramaen som medfølger om man innleder et forhold til de. Men med min nåværende kjæreste så opplevde jeg litt av et sjokk. Vi har vært sammen i snart et år, og har selvsagt et seksuelt forhold. Siden kjæresten mins bestevenninne er sammen med broren til kjæresten min, så ble det litt av en rabalder da han fant ut at jeg og dama hadde hatt sex. Han mente bestemt at jeg var kun en "fase" hun ville komme over ganske raskt, og jeg skulle ikke finne på å bedrive med slikt. Først så trodde jeg at han spøkte, men etterhvert så forsto jeg at han var dønn alvorlig. Jeg brydde meg ikke stort om det, og unngikk han så mye som det lot seg gjøre (ikke lett når kjærestene våre er bestevenninner). Men her om dagen så hadde jeg og kjæresten sex, og hun ville gjerne at jeg skulle avslutte i munnen hennes. Dette er ikke noe som tenner meg spesielt, men hun ville gjerne prøve det. Og da ble det nå slik. Dette fikk altså broren hennes nyss om (av kjæresten sin, antar at dama og hun hadde noen "fortrolige" samtaler mens de var på fylla), og da troppet han opp på døra mi og skulle gi meg juling. Jeg er en pasifist, så jeg sa at det er bedre at vi setter oss ned og heller diskuterer det som voksne mennesker, men han mente bestemt at jeg hadde besudlet søsteren hans, og nå var hun ikke lenger god nok for andre, og lirte av seg trusler. Fikk etterhvert sendt han på dør, men sitter nå igjen med en WTF følelse. Trodde at slik drama var bare noe som fulgte med muslimske jenter, men så feil kan man altså ta.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Hjelpes meg for en kontrollerende bror!! Forstod det sånn du er muslim?? Har han noe imot muslimer som gjør at han er sånn mot deg? Uansett en idiot av en bror.. Anonymous poster hash: 1957a...1c7
Athena27 Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg synes at din kjæreste bør tenke gjennom hva hun deler med sin bestevenninne når broren hennes reagerer så ekstremt som han gjør. Det er helt klart at for en bror å høre om sexlivet til søsteren er antakeligvis ikke hans favorittema. Da må kjæresten din "spare" på detaljene, slik at denne informasjonen ikke kommer til broren hennes. Uansett, så anser jeg det slik at sexlivet mellom ett kjærestepar er mellom dem. Hverken familie eller venner "har bruk for" detaljer rundt dette. Så hvorfor legge ut om privatlivet sitt slik til andre? Jeg mener at din kjæreste må filtre mer av hva hun deler med andre. 2
smilo Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Feil 1: Din kjæreste deler fortrolig informasjon (deres seksualliv) med bestevenninnen Feil 2: Bestevenninnen deler fortrolig informasjon med sin kjæreste/ din svoger Feil 3: Kjæresten/ din svoger ønsker å bestemme over ditt og din kjærestes seksualliv Her er det mange ting som ikke er bra. Og det har ikke noe med kultur, men med manglende sosial kompetanse hos alle de tre andre involverte. Jeg ville begynt med din kjæreste. Hun skal ikke snakke om deres seksualliv til andre. Det er PRIVAT!! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå