Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #1 Del Skrevet 14. april 2004 Dette må jeg prøve å få svar på: Hvilken butikk var det de var inne i når de såg på parkett? Og i den kuule leiligheten fra siloen, hvilket kjøkken var det??(altså leverandør) Takk til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 14. april 2004 #2 Del Skrevet 14. april 2004 Se her om dette kan hjelpe deg. Hva med å sende en mail til Nr 19 og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøkkenet ser ut til å være enten HTH eller Unoform. Disse to kommer forøvrig fra samme fabrikk i Danmark, men Unoform er "guruen" og koster omtrent det dobbelte av HTH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 Ang. leiligheta i "siloen".....jeg lurer på hva en sånn leil. går for i pris..... *hører kronene ruller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #5 Del Skrevet 15. april 2004 Ang. leiligheta i "siloen".....jeg lurer på hva en sånn leil. går for i pris..... *hører kronene ruller* http://www.finn.no/finn/realestate/object?...1&pos=83&rub=10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. april 2004 #6 Del Skrevet 15. april 2004 Fy fader for en pris! Her får du et temmelig stor enebolig til den prisen der! Latterlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. april 2004 #7 Del Skrevet 15. april 2004 Parketten med smale striper (hvis det var den du likte) har jeg sett før hos www.teka.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå