Gå til innhold

Blir alltid så sykt nervøs!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skal møte gutter, blir jeg alltid helt sykt nervøs. Det kan være noen jeg har møtt på byen, og prata med på facebook i ettertid. Her om dagen traff jeg en som jeg har hatt litt kontakt med, og skalv som bare det. :( Han kommenterte til og med "faen som du skjelver da, hehe :) " han mente ikke noe vondt med det, men det er bare så sinnsykt flaut og plagsomt.

Får heller ikke ut de rette ordene, og alt blir bare helt rotete.

Noen som kjenner seg igjen, og hvordan jeg evt. kan bli kvitt det? Det skal sies at når jeg blir litt tryggere på personene, så forsvinner problemet da.. men vil jo gjøre et bra førsteinntrykk, og ikke stamme, skjelve og vike med blikket. :(

Anonymous poster hash: f6318...900
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

You'll never get a second chance on your first impression. =\

Anonymous poster hash: 0c467...840

Skrevet

You'll never get a second chance on your first impression. =\

Anonymous poster hash: 0c467...840

Kan du ikke heller komme med et godt råd enn å gni det inn på den måten? Dust.

• Liker 2
Skrevet

Ikke lett, men prøv å ikke tenke så mye på hvordan han oppfatter deg. Prøv å ikke ta det så seriøst. Vet det er vanskelig... blir selv stressa når jeg møter noen jeg liker. Bruker å svette litt mye jeg da..hvis jeg blir stressa :fnise:

Hvis du skal på date kan du jo ta et par glass hvitvin før du går ut.. Men det løser jo selvsagt ikke problemet.. men du blir jo litt mer avlsappet.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skal møte gutter, blir jeg alltid helt sykt nervøs. Det kan være noen jeg har møtt på byen, og prata med på facebook i ettertid. Her om dagen traff jeg en som jeg har hatt litt kontakt med, og skalv som bare det. :( Han kommenterte til og med "faen som du skjelver da, hehe :) " han mente ikke noe vondt med det, men det er bare så sinnsykt flaut og plagsomt.

Får heller ikke ut de rette ordene, og alt blir bare helt rotete.

Noen som kjenner seg igjen, og hvordan jeg evt. kan bli kvitt det? Det skal sies at når jeg blir litt tryggere på personene, så forsvinner problemet da.. men vil jo gjøre et bra førsteinntrykk, og ikke stamme, skjelve og vike med blikket. :(

Har ingen gode råd til deg, men jeg er akkurat lik. Jeg har blitt bedre med årene, men er fremdeles veldig nervøs for sånne ting. Jeg leste litt om innadvendthet og introvert personlighet, og da falt litt flere brikker på plass. Jeg har bare akseptert at jeg er sånn, men det blit ikke lettere å møte menn for det..

Anonymous poster hash: a8f8d...a33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sjenert i utgangspunktet da, men er blitt bedre med årene! Er 19. :)

Kjenner meg igjen med det du sier, at jeg svetter og blir klam overalt. :( Dette er spesielt når det er flere personer der samtidig, og som jeg ikke kjenner noe godt, ikke bare i møte med gutter.

Om jeg møter en gutt alene, så blir jeg slik som jeg beskrev, og dette varer i kanskje en times tid. Om jeg merker at personen er snill osv, så greier jeg å slappe mer av og bli mer meg selv. Neste gang jeg skal møte han, så skjelver jeg igjen.. men da går det fortere over. Og slik er det til jeg er helt trygg på personen.

Syntes ikke det er noe gøy, og det hemmer meg faktisk i være med på ting med folk jeg ikke kjenner, eller finne på noe med en gutt som jeg syntes virker veldig grei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sjenert i utgangspunktet da, men er blitt bedre med årene! Er 19. :)

Kjenner meg igjen med det du sier, at jeg svetter og blir klam overalt. :( Dette er spesielt når det er flere personer der samtidig, og som jeg ikke kjenner noe godt, ikke bare i møte med gutter.

Om jeg møter en gutt alene, så blir jeg slik som jeg beskrev, og dette varer i kanskje en times tid. Om jeg merker at personen er snill osv, så greier jeg å slappe mer av og bli mer meg selv. Neste gang jeg skal møte han, så skjelver jeg igjen.. men da går det fortere over. Og slik er det til jeg er helt trygg på personen.

Syntes ikke det er noe gøy, og det hemmer meg faktisk i være med på ting med folk jeg ikke kjenner, eller finne på noe med en gutt som jeg syntes virker veldig grei.

Denne skulle til Serpica! Er TS. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...