Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ta kontakt, når vedkommende selv har tatt valget om å ikke ha det, skrive helt random meldinger uten mening og ikke svare tilbake når man får svar?

Nok en gang snakk om en eks. Merker jeg blir så irritert at jeg vurderer å blokkere/slette personen fra alt som er!! Gjør jo bare vondt verre...

Er det for å sjekke at h*n fortsatt har meg? At jeg er tilgjengelig og fortsatt bryr meg?

Anonymous poster hash: 9e7e4...11c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Hun leker med deg.

Anonymous poster hash: 7f980...1cf

Skrevet

Slutt å svare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry?

Anonymous poster hash: 7f980...1cf

Skrevet

Sorry?Anonymous poster hash: 7f980...1cf

Det var til TS

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ensom og trenger oppmerksomhet. Ikke svar henne.

Anonymous poster hash: 90c0b...404

AnonymBruker
Skrevet

Nei har store planer om å ikke svare om jeg får sånne meldinger igjen, føler meg jo bare dum når jeg ikke får svar tilbake igjen! Skjønner meg virkelig ikke på mennesker som oppfører seg sånn... Hvorfor sende en melding om man ikke ønsker noe kommunikasjon! Bekreftelsesbehov kanskje.

TS

Gjest anonym
Skrevet

Nei har store planer om å ikke svare om jeg får sånne meldinger igjen, føler meg jo bare dum når jeg ikke får svar tilbake igjen! Skjønner meg virkelig ikke på mennesker som oppfører seg sånn... Hvorfor sende en melding om man ikke ønsker noe kommunikasjon! Bekreftelsesbehov kanskje.

TS

Skjønte ikke helt...Er hun en eks av deg, ei som dumpet deg som sa at dere ikke skal ha kontakt, men som nå tar kontakt? Hva skriver hun? Stiller hun deg spørsmål som du svarer på?

Gjest Gjest
Skrevet

Virker jo som du fortsatt har følelser for henne..?

AnonymBruker
Skrevet

Er en eks ja, ble slutt for 3 mnd. siden, men vi har vært nære venner siden bruddet.(Omtrent holdt på som kjærester) Hun som brått bestemte seg for null kontakt, og jeg har jo akseptert det.

Meldingene er helt tilfeldige, ingen spørsmål. Kunne vært "jeg spiste spaghetti til middag idag" eller "jeg var innom butikken, der hadde de bra tilbud på brød", for å ta noen eksempler. Så svarer jeg, og ikke noe svar tilbake! Skjønner ikke vitsen med å starte en samtale. Jeg har enda følelser ja, og jeg blir jo lei meg av å høre noe og så blir mitt svar ignorert :S

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om hun ikke vil la deg komme deg videre. Ikke svar når du får slike random meldinger. Dersom hun stiller spørsmål i meldingene, svar kort på det hun spør om, uten oppfølgingsspørsmål.

Anonymous poster hash: 539ae...965
Skrevet (endret)

Skriv helt random til henne: i dag traff jeg ei jente, hun var søt.

Da blir det liv!

Endret av Fågel
  • Liker 3
Skrevet

Ignorer henne som best du kan, og vent til hun slutter å sende meldinger. Er lite annet du kan gjøre, dessverre.

Skrevet

Som de andre sier; slutt å svar!

AnonymBruker
Skrevet

Er vanskelig å ikke svare, når jeg fortsatt ønsker kontakt og dette var hennes avgjørelse som jeg var uenig i. Men jeg må bare være sterk og stå imot, ser jo at dette er en slags form for emosjonelt misbrukt og "mind games" fra hennes side. Er ikke sånn man behandler folk man er glad i.

Takk for svar alle sammen :) TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...