Gå til innhold

Flytende eyeliner,hvordan????

Thea

Anbefalte innlegg

Hvordan får man en jevn fin strek med flytende eyeliner på øverste vippekant???

Jeg prøver og prøver men jeg ser ikke ut icon_smile.gif

Hjelp meg icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, det der hørtes ut som meg icon_smile.gif

Har samme problemet. Men så fant jeg ut at det ikke er pent med en "hel-strek", men en som går akkurat oppå liksom... Ikke ned mot nesen; men litt oppå og så ut mot vippekanten.

Ikke sånn Kleopatra strek da, det prøvde jeg også en gang... icon_eek.gif Så ikke ut!!

Hvilken farge er det på hårene dine, og hvilken farge er det på liner`n??

Klemse fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Heisann!

Jeg hadde samme problem, før jeg fant en løsning som fungerte bra: Jeg har på flytende eyeliner, og da blir det en ganske tykk og ujevn strek. Så tar jeg en q-tip, og fjerner alt sølet og ca halve streken. Dermed blir streken mye tynnere og mer diskre, i tilegg til at kanten duses litt ut! Håper du får det til icon_wink.gif

ML=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

q-tips er tingen, nytter ikke uten:)

Jeg får ihvertfall ikke til da.

Men q-tips kan du "søle" så mye du vil, du former streken ved hjelp av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev litt feil,beklager men jeg mente hvordan få linja så nære vippehårene som mulig?Hos meg blir det alltid en liten strek i mellom,og det ser ikke alltid såååå pent ut icon_smile.gif

Q-tip hadde jeg aldri klart meg uten.For ikke lenge siden kom det noen spesielle q-tip som er spesielt bregna på sminke,uuuuutrolig kjekke icon_smile.gif

Jeg har sorte vipper Isa,så eyelineren er også sort.Da synes den jo desto mer of course icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er penselen på den flytende eyelineren din tykk? jeg hadde en utrolig tykk en gang og hadde samme problemet, men jeg skaffet meg en langt tynnere børste og nå går det bra, må bare ta meg litt god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forresten så har jeg enda et tips... først tar du på vanlig tørr eyeliner (med samme farge som den flytende) på øyelokket over vippekanten. så fyller du inn det hudfargede området mellom streken og vippekanten med flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har endelig lært meg å legge eyelineren pent! Legg to lag, først ett som du lar tørke og så ett til! Bruk om nødvendig q-tip. Jeg synes den de har på H&M faktisk er veldig bra (Devided).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bruk mørk brun liner istedet. Sort syns så godt, og særlig dersom det blir et "mellomrom" mellom liner'n og vippekanten.

Prøv å påfør maskara godt inn mot vipperoten. Dette mellomrommet skyldes kanskje at vippene ikke sitter så tett, og inntrykket av lineren er jo en heelt tett strek! Maskara ved vipperote kan hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få den sorte eyelineren helt ned i vippene, legger jeg sort øyeskygge med en bitteliten pensel ned i vipperota etter at den flytende eyelineren er tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...