Gå til innhold

Opp i vekt rett etter avføring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg si at JA jeg vet at man ikke får et reelt tall ved å veie seg midt på dagen så trenger ingen komentarer på det. Men.Jeg har sliti en del med forstoppelse så vekta har ikke rikka seg så mye,men i stad løsna det litt så tenkte at jeg bare for moro skyld skulle se hvor mye det egentlig hadde å si,eller om det var andre grunner til at jeg ikke har gått ned den siste tiden.Så jeg veide meg før jeg gikk på do,og når jeg var ferdig gikk jeg på vekta igjen og fikk fullstendig sjokk når den da viste 1 hel kilo opp.Hva i helsiske navn kommer det av?

Anonymous poster hash: f1625...0dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer av at badevekten din er unøyaktig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den er nøyaktig,og jeg bor i kollektiv så for å være på den sikkre siden tok jeg i bruk to vekter og jo da begge viste det samme.

Skrevet

Svaret er at det er 100 % fysisk umulig, ergo er vekten(e) feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fysiologisk mulig var det vist. Gikk på igjen,og nå var den kiloen borte ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme, men har ingen god forklaring på hvorfor.

Men går jeg på vekten noen minutter senere har jeg gått ned den kiloen igjen.

Anonymous poster hash: f0a38...eae
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme, men har ingen god forklaring på hvorfor.

Men går jeg på vekten noen minutter senere har jeg gått ned den kiloen igjen.

Takk.Trengte å høre det.Da er vi flere som kan bekrefte at jo det er fysiologisk mulig. Følte meg litt mindre gal nå :danse:

Skrevet

Fysiologisk mulig var det vist. Gikk på igjen,og nå var den kiloen borte ;)

Nei. Er du dum eller bare gjør du deg til?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg sjekka så var jeg ikke dum nei.Gjør meg ikke til.Hvorfor skulle jeg det?Jeg konstanterer bare et fakta,beklager så mye hvis det plager deg.

Skrevet

Du konstaterer ikke fakta, du kommer bare med en påstand (som ikke stemmer) uten noen forklaring. Hva er det du mener erstatter vekten til avføringen etter du har vært på do, og attpåtil gjør deg enda tyngre? Du burde skjønne at dette ikke er mulig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For det første så er det en til her som støtter det jeg sier,og for det andre så var ikke du her når jeg gikk på vekta og jeg vet hva jeg så.

AnonymBruker
Skrevet

Så hvordan kan du påstå at det ikke stemmer. Hvorfor skulle jeg poste en tråd med ren løgn?Hva tjener jeg på det?

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har drukket 1+ liter vann, så er det umulig det du hevder. Gå på vekta 10 ganger og vei deg. Viser den alltid det samme? Har du flyttet på vekta? Det skal ikke mye ujevnheter til før den viser forskjellig.

Anonymous poster hash: 37da8...046
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si hva dere vil.Vi er to stk her som har samma erfaring,men lar den ligge nå.Jeg blir beskyldt for å juge når jeg faktisk vet hva jeg så.

AnonymBruker
Skrevet

Si hva dere vil.Vi er to stk her som har samma erfaring,men lar den ligge nå.Jeg blir beskyldt for å juge når jeg faktisk vet hva jeg så.

Vi sier ikke at du lyver, vi sier at vekten viser feil. Det er nok at du står et par cm lenger til venstre på vekta siden forrige veiing, så kan den vise ulikt.

Anonymous poster hash: 76cda...8c0

• Liker 4
Skrevet

For det første så er det en til her som støtter det jeg sier,og for det andre så var ikke du her når jeg gikk på vekta og jeg vet hva jeg så.

Det du så var at badevekten viste et annet tall, ikke at du faktisk veide mer. Du så altså at vekten ikke viste rett.

Hvis du mener noe annet kommer du faktisk med en påstand som strider mot de kjente naturlovene og du er nødt til å bevise denne påstanden. Det er ikke andre som må motbevise den. Hvis du ikke skjønner dette er du faktisk dum.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hårsår much?

Don't feed the troll...

Anonymous poster hash: 37da8...046

Skrevet

Mennesker...

Skrevet

Det var noe galt med badevekten din. Det er helt umulig å veie 1 kg mer etter avføring enn før avføring. Du må aldri stole 100 % på badevekta.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at jeg veier mer, men at vekten viser mer.

Hvorfor den viser mer minuttet etter avføring er umulig å si, men den gjør altså det, hver eneste gang.

Jeg har prøvd flere ganger, fordi jeg synes dette er et merkelig fenomen, og som sagt viser den mer hver eneste gang.

Det kan være fordi jeg står annerledes på vekten fordi kroppen er mer anspent enn den vanligvis er, eller kanskje mer avslappet?

Uansett, faktum gjenstår, vekten viser et høyere tall minuttene etter avføring, enn den gjør 30 minutter senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...