AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Han rydder aldri hjemme, men klage over at ting ser ille ut kan han gjøre! Etter å ha lest lignende tråder her inne hvor folk kom med svar som "Ikke rydd så gjør han det tilslutt" tenkte jeg at det var en fin idé og oppvasken har nå rett og slett stått i to uker. Søpla har bare hopet seg opp, men jeg harikke tatt noe. idag gikk han for å rydde. I kommen var det blitt mugg i en kjele og to skåler, ingen sjokk. Jeg Ga han beskjed om at så lenge han ikke gjorde noe gadd ikke jeg heller, derfor blir det slikt. I en time eller to kom detkkommentarer som "Det er så møkkete her, du bare roter, kom hit å se på all møkken her, fyfaen" Jeg svarte ikke, men kjenner det koker over inni meg. Jeg blir lei meg, sint, irritert og oppgitt av alle kommentarene her idag. Hvorfor faen skal jeg rydde og ikke han når dette er alt som tydeligvis hjelper? Anonymous poster hash: 426cf...0fd
Gjest anonym Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 La han ta møkka selv! Gå ut mens han holder på.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Hvorfor er du sammen med han? Anonymous poster hash: 9a77c...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Har dere barn? Hvis ikke, hva skjer når dere får barn? Må du ta deg av alt som har med dem å gjøre også? Bytte bleie? Ta opp ved skriking? Rydde? Vaske? Hvorfor være sammen med en som ikke gidder engasjere seg og gi like mye igjen? Anonymous poster hash: 9a77c...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Bare la han sutre. Ta på deg ørepropper og skru opp musikk på fullt. Bare svar at "sånn blir det når du ikke rydder." Anonymous poster hash: 147ef...53e
navnet Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Be han holde kjeft på seg. Grisen. Om man ikke har gjort en dritt på to uker har man ikke noe grunn til å kjefte. Si at du testa han for å se hvordan han liker å bo, å så kan du minne han på at normale mennesker gjør litt husarbeid hver dag sånn at det ser ok ut hjemme hele tiden. Haha jeg må le. Typisk menn å skylde på deg fordi det er møkkete. Det slutta min med det øyeblikket han innså at jeg er motstander av ting å tang og rot å alle rotegjenstander faktisk er hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå