AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Har sett jysk og europris kjører kampanje på rottingmøbler nå. Rundt 2000-2500 for hele settet. Noen som har slikt? Er det bra? Vurderer å dra å kjøpe å bytte ut mine hvite gamle plastmøbler med noe stilig..Anonymous poster hash: 0da33...e8c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Har et cafe sett fra jysk. Ville dratt til butikken, prøvetittet og sittet i dem for å være sikker. Stolene var helt på trynet. De bare vippet, og ikke alle stolbena gikk ned i gulvet, men sto i lufta. Dårlig kvalitet hos jysk - men til gjengjeld rimelig pris.. Det er ikke noe lignende hos Bohus da? Anonymous poster hash: 9d7d5...436
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 vi har tilbud på europris denne uken.30% på ute møbel sett. så du får et kjempe fint sett til 2099,90. har solgt en del av det. til meg selv og;P kjempe fint og deilig å sitte i men det er bare åpent en halvtime til i dag. du kan dra å kjøpe det å hente det til neste uke vis du ikke har stor nok bil nå. Anonymous poster hash: 9f552...506
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 vi har tilbud på europris denne uken.30% på ute møbel sett. så du får et kjempe fint sett til 2099,90. har solgt en del av det. til meg selv og;P kjempe fint og deilig å sitte i men det er bare åpent en halvtime til i dag. du kan dra å kjøpe det å hente det til neste uke vis du ikke har stor nok bil nå.Anonymous poster hash: 9f552...506 Men kvaliteten kan ikke sammenlignes med de dyrere møblene, man får det man betaler for. Jeg har flere venner som har klaget på solbleking og at de ikke tåler klimaet like bra år etter år som hvis du betaler rundt 10.000...Anonymous poster hash: daa3d...54a
kalinka85 Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Men kvaliteten kan ikke sammenlignes med de dyrere møblene, man får det man betaler for. Jeg har flere venner som har klaget på solbleking og at de ikke tåler klimaet like bra år etter år som hvis du betaler rundt 10.000...Anonymous poster hash: daa3d...54a Kommer jo an på hva man regner som "år etter år" . Kjøpte rottingsett på europris for 3 år siden til 2000, det er like fint fortsatt. Det betyr at jeg kan ha rottingmøbler i mange år før jeg kommer opp i 10 tusen. I tillegg har man råd til å bytte stil ute hvis man blir lei, istedet for å være stuck med møbler til 10 tusen. Jeg synes ihvertfall det er gulle gode møbler til vårt bruk. Kjøp gjerne billig rotting TS, ser ingenting galt i det.
momo Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har rottingstoler fra jysk som er 3 år gamle, de har stått ute året rundt, aldri vært dekket til. Og de er like fine som da de var nye, jeg er veldig fornøyd med kvaliteten.
momo Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har rottingstoler fra jysk som er 3 år gamle, de har stått ute året rundt, aldri vært dekket til. Og de er like fine som da de var nye, jeg er veldig fornøyd med kvaliteten. Aner ikke hvorfor skriften ble så liten, men her kommer det jeg skrev litt større, jeg har rottingstoler fra jysk som er 3 år gamle, de har stått ute året rundt, aldri vært dekket til. Og de er like fine som da de var nye. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå