Flynn Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Hadde du latt kjæresten din dra på strippeklubb med masse single kompiser?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Ja, det tror jeg faktisk. Jeg hadde ikke likt det om han foretrakk strippeklubber, men om det var for en gangs skyld, så ok. Tror at OM han ville vært utro, så hadde han heller valgt en helt ok dame et eller annet sted, enn en stripper. Anonymous poster hash: 4c1da...af6
Gjest Keikolina Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Å ja, men jeg ville gjerne ha vært med, har ikke fått dratt på en enda
Lirael Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Ja, det hadde jeg. Men han får holde seg i skinnet. Å drive å bruke masse penger eller kjøpe seg greier i private rom er ikke greit. For min del regner jeg det som utroskap å gå i et privat rom med en stripper, selv om det bare er nakendansing og gnikking som foregår... 1
Rosa Sitron Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Hadde godtatt selvfølgelig. Om jeg hadde likt det er jeg mer usikker på. Men jeg vil kunne gå på strippeklubb med mine venniner, da må han få lov med sine venner. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Kanskje.. og hvis Ja, så med restriksjoner. Ingen lapdance, ingen privatrom, ingen fysisk kontakt.Anonymous poster hash: ab744...e02
JohnS Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Det er ingen sexoriger på norske strippeklubber. Det er egentlig ganske kleint og skuffende.
Lirael Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Det er ingen sexoriger på norske strippeklubber. Det er egentlig ganske kleint og skuffende. Hvis de har sexorgier er det vel strengt tatt ikke en strippeklubb??!!
JohnS Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Hvis de har sexorgier er det vel strengt tatt ikke en strippeklubb??!! De må jo selvfølgelig strippe først da.
Lirael Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 De må jo selvfølgelig strippe først da. Ja men du skjønner vel hva jeg mener. Dersom det foregår mer enn bare stripping er det en sexklubb eller et bordell og ikke en strippeklubb.
skyflakes Skrevet 29. juni 2013 #16 Skrevet 29. juni 2013 Ja, dersom det hadde vært et utdrinkningslag, eller en morsom kveld med gutta. Hadde satt foten ned hvis han hadde dratt dit f.eks hver helg.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2013 #17 Skrevet 29. juni 2013 Jeg kan selvfølgelig ikke nekte han det, men tror jeg hadde sett annerledes på han etterpå. Synes strippeklubber er tacky og lavmåls, så hvis han hadde valgt å gå på en sånn, ville det gjort meg usikker på om han var rett mann for meg. Det kræsjer med mitt verdisyn, rett og slett.
ninuska_ Skrevet 29. juni 2013 #18 Skrevet 29. juni 2013 Jeg nekter han ingenting for han er en voksen mann, men jeg hadde absolutt ikke likt det innerst inne. Jeg tror han vet mitt syn på det, og dermed ville han heller ikke dratt.
Gjest kloss Skrevet 29. juni 2013 #20 Skrevet 29. juni 2013 hvis kjæresten min hadde sagt nei så hadde det blitt slutt. en kjæreste som prøver og begrense min frihet er ingenting for meg. det sier litt om menneske typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå