Gå til innhold

Hvilket av disse bestikkene synes du er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stelton-bestikket.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg syns dei er fine begge to. Chaco er designa i Norge då, viss det har noko å seie.

Skrevet

Jeg likte ittala sitt jeg! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes definitivt iittala sitt var finest.... Likte designet kjempegodt, og spesielt den detaljen på gaffelen der lengden på taggene var ulikt, og at det skråstilte gikk igjen på knivbladet.... Elsker slike små detaljer som vitner om et stilig og litt diskret design.... :)

Endret av Frk Midnattsol
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Takk for svar :)

Jeg liker at Chaco er norsk, ja. På den annen side har jeg servise fra Iittala (Teema), og liker tanken på å ha bestikk fra Iittala også.

Anonymous poster hash: b6c0e...a2f

Skrevet

Artik! Kjempelekkert!

Skrevet

Likte begge. Tror ittala sitt er litt for glatt og litt for rundt til å være praktisk.

Skrevet

Littala likte jeg best. Liker best blankt bestikk. Også så de bedre ut å holde i. Kniven var også finest.

Skrevet

Jeg likte stelton sitt best, mest pga skaftene. Har bestikk med smalt, rundt skaft à la iittala selv, og syns det er irriterende å bruke. Litt bredere skaft er mye bedre for meg å holde i. Ellers var designet på iittala-bestikket ganske kult!

AnonymBruker
Skrevet

Gå på en butikk som fører varene og KJENN med hendene hva slags bestikk som er best å bruke. Det beste er selvsagt om man også får prøve å spise med det, feks hos bekjente som har samme bestikk. Utrolig mye bestikk med "snasen" design, men som er forferdelig å spise med. Og da blir det bare komisk.

Anonymous poster hash: b5124...621
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...