Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det?

Her er baby snart 4 mnd og vi har fortsatt ikke "gjort det". Prøvde fn gang, men fikk det ikke ordentlig til da jeg spente meg for mye.

Jeg hadde kun pyntesting etter fødsel, så alt burde jo være greit, men syntes det kjentes "trangere" ut enn før...

Anonymous poster hash: 07129...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang etter første fødsel (6 uker etter fødselen) var det litt rart i begynnelsen, men det gikk seg til etter få minutter.

Jeg tror ofte det er værst psykisk, fordi man tror det skal være vondt og derfor ikke klarer å slappe skikkelig av.

Bruk glidemiddel så det ikke blir tørt og prøv dere frem, og prøv å slapp av :)

Mest sannsynlig er det mindre vondt enn du forestiller deg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første gang etter fødsel var ganske nøyaktig 6 uker etter, mannen var så innmari lysten. :P

Jeg gruet meg en del og hadde ikke spesielt lyst men tenkte at det var greit å få overstått, noe også mannen var klar over. Og det gikk veldig fint. Ingen vondter og neste gang ble det mye bedre siden jeg visste det ikke gjorde vondt. :)

Anonymous poster hash: b47f8...24f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruet meg så kraftig at jeg fikk vondt i magen.

Når jeg gikk gravid var det forferdelig vondt å ha sex, det kjentes ut som at jeg var blitt kjempe trang og kjempe tørr ... ? Etter å ha prøv å ha sex mange ganger i graviditeten gav vi opp, jeg ville ikke prøve mer.

Når poden var kommet ut var jeg redd for at det kom til å skje igjen. Jeg tok keisersnitt så i egentlig var det jo ikke noe forskjell på mitt understell. Vi varmet godt opp på forhånd og brukte lang tid. Det gikk kjempe fint :)

Anonymous poster hash: 10fcf...51f
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Første barnet gikk det 5 uker, gruet meg, men gikk over all forventning.

andre barnet hadde jeg KS, da ventet vi til renselsen var ferdig (blødde noe veldig i starten), etter 4uker.

Husk at man ofte kan ga litt tørre slimhinner, så kan være greit å ha litt glidemiddel i nærheten.

Endret av Magdalene
Gjest Elyssa
Skrevet

Jeg hadde også bare pyntesting, og hadde sex etter 6 uker ca. Vi var enige om å være veldig forsiktige, så jeg gruet meg ikke :)

Det var litt rart med en gang, men gikk kjempefint. Etter et par ganger til var det som før. Synes egentlig sex har blitt bedre etter fødsel :)

Skrevet

Vi hadde sex etter 6-7 uker. Det kjentes veldig trangt og ubehagelig ut i begynnelsen, men vi tok det veldig rolig og etter en stund ble det den beste sexen på mange år..

Gjest Duftlys
Skrevet

Vi hadde sex rett etter renselsen var over. 4 uker etter tror jeg det var. Syns det var helt som før jeg, men hadde forventa det skulle føles ut som om jeg var kjempevid der nede:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...