AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Hvor tidlig etter fødsel er det mulig å bli gravid igjen? Jeg og samboer har hatt ubeskyttet sex i flere uker. Det er 6 uker siden fødsel..Anonymous poster hash: a18f2...fb5
tulipaner Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 har forresten hørt, uten at jeg skal garantere det at så lenge man FULL ammer, natt + dag så kan man ikke bli gravid. Har vel med hormoner å gjøre går jeg ut i fra.
fruBeist Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 ...og jeg har hørt at fullamming som prevensjon er en myte. 3
Sola^ Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 har forresten hørt, uten at jeg skal garantere det at så lenge man FULL ammer, natt + dag så kan man ikke bli gravid. Har vel med hormoner å gjøre går jeg ut i fra. Har ei veninne som fekk barn nummer 2 pga. ein lege som sa det same. Fullamming er IKKJE prevensjon. Kun prevensjon er prevensjon.
cassio Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Du kan bli gravid når du får første eggløsning, og siden den kommer to uker før første mens er det ikke lett å vite når det skjer. Jeg fikk mensen tilbake etter to måneder til tross for fullamming. Vil du ikke bli gravid er det bare å sørge for prevensjon øyeblikkelig og krysse fingre for at du ikke er gravid allerede.
Nerine_ Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Når du har fått tilbake mensen. Eggløsning kommer før mensen. Jeg ble gravid på første eggløsning etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå