Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert!

Var på fest i går, vi dro ut på byn, og endte med nasch. Jeg var med en venninne og noen gode kompiser + gutter jeg møtte for første gang i går.

Etter ikke så altfor lang tid forsvinner de jeg kjenner fra naschet bortsett fra en god kompis som ble igjen, "Per". Jeg sitter altså igjen med rundt 4 fremmede menn og Per. En av de jeg ikke kjente ville gjerne ha meg med på nasch hos han i stede, for han hadde mer alkohol, og var ikke måte på hvor mange sofaer som var der jeg kunne bruke. Jeg hadde aldri møtt han eller kompisene hans før, så man kan si jeg var litt skeptisk. Jeg sa til Per at jeg ikke turte å dra dit med mindre han ble med, det forsto han og han hadde ikke lyst å ville bli der vi var.

Jeg begynte å bli ganske sliten selv, og hadde vel uansett fått nok å drikke den kvelden, så takket nei. Det var i orden og de gikk.

Jeg legger meg til å sove på sofaen, men så våkner jeg av at Per har hånda si under skjorta mi og driver å tafser meg på puppa. Jeg snur meg å ser på han og spør hva han driver med, han så egentlig bare veldig forfjamsa ut. Jeg var full, trøtt, sliten, sjokkert og overrasket så jeg bare la meg på siden med fjeset mot sofaryggen og sov videre.

Nå som jeg er vel hjemme igjen kjenner jeg at jeg blir ganske forbanna. Kan jeg ikke sovne på nasch med mine beste venner en gang??

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han der høres jo helt sær ut. Eier han ikke selvkontroll? Han kommer garantert til å voldta noen før eller senere. Det finnes menn som ikke er sånn, men de er få.

Anonymous poster hash: 1f3c5...199
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror IKKE det gjelder majoriteten dog.

Anonymous poster hash: 347f0...fd9

• Liker 5
Skrevet

Tror IKKE det gjelder majoriteten dog.

Anonymous poster hash: 347f0...fd9

Jo, det gjelder faktisk majoriteten.

Når man ligger alene og sover ut rusen i sammen med en såkalt "kompis" så prøver faktisk de aller fleste seg.

Kvinnemennesker er utrolig naive (dumme).

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det gjelder faktisk majoriteten.

Når man ligger alene og sover ut rusen i sammen med en såkalt "kompis" så prøver faktisk de aller fleste seg.

Kvinnemennesker er utrolig naive (dumme).

Isåfall er mannemennesker utrolig bedritne (og dumme).

Anonymous poster hash: ca2ec...e33

• Liker 17
Skrevet

Isåfall er mannemennesker utrolig bedritne (og dumme).

Anonymous poster hash: ca2ec...e33

Ja, det er vi sikkert.

Gjest Chloè
Skrevet

Trodde det var ironi jeg,helt til jeg leste alle sine svar. Men helt ærlig, dette var ikke mye å bli sjokkert over. Enig med Steinar40

Skrevet

Har du snakket med "Per" om det som skjedde? Siden han så forfjamsa ut så kan det hende at det var en misforståelse :vetikke:

Men jeg syns du har rett til å være litt forbanna. Hva slags venner er man hvis man ikke kan stole på at man er trygge hverandre?

• Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Sov dere sammen? Jeg har gjort lignende med venner (mannlige og kvinnelige, er selv kvinne) når vi har delt seng. Jeg er faktisk selv i søvne og stopper umiddelbart når noen reagerer på det. Er heldigvis klar over det nå, og sier i fra til de som jeg er i seng med, men første gangen det skjedde var det rimelig jævlig.

Men om han har vært våken, og oppsøkt deg så er dette grovt.

Gjest Gjest
Skrevet

Om han sov ved siden av deg eller hadde tilatelse til å ligge ved siden av deg, så er det helt forståelig, da går det bare av seg selv. Om han var våken ( f esk i en annen sofa) og tenkte at dette er sjansen for å tafse litt uten at du merker det, så er det veldig gale.

Uansett, hvorfor utsette seg selv for slik risiko ? Hvorfor ikke dra hjem istedenfor å sovne på narch.

Trenger mer detaljer for å bedømme om han var *%&#"*# eller ikke.

Skrevet

Ligger vi i samme seng så sier det seg selv at dama (også) vil kose.

Skrevet

Hvorfor spør du ikke heller han veldig gode bestekompis bestevennen din per hva han driver med?

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Blir så irritert!

Var på fest i går, vi dro ut på byn, og endte med nasch. Jeg var med en venninne og noen gode kompiser + gutter jeg møtte for første gang i går.

Etter ikke så altfor lang tid forsvinner de jeg kjenner fra naschet bortsett fra en god kompis som ble igjen, "Per". Jeg sitter altså igjen med rundt 4 fremmede menn og Per. En av de jeg ikke kjente ville gjerne ha meg med på nasch hos han i stede, for han hadde mer alkohol, og var ikke måte på hvor mange sofaer som var der jeg kunne bruke. Jeg hadde aldri møtt han eller kompisene hans før, så man kan si jeg var litt skeptisk. Jeg sa til Per at jeg ikke turte å dra dit med mindre han ble med, det forsto han og han hadde ikke lyst å ville bli der vi var.

Jeg begynte å bli ganske sliten selv, og hadde vel uansett fått nok å drikke den kvelden, så takket nei. Det var i orden og de gikk.

Jeg legger meg til å sove på sofaen, men så våkner jeg av at Per har hånda si under skjorta mi og driver å tafser meg på puppa. Jeg snur meg å ser på han og spør hva han driver med, han så egentlig bare veldig forfjamsa ut. Jeg var full, trøtt, sliten, sjokkert og overrasket så jeg bare la meg på siden med fjeset mot sofaryggen og sov videre.

Nå som jeg er vel hjemme igjen kjenner jeg at jeg blir ganske forbanna. Kan jeg ikke sovne på nasch med mine beste venner en gang??

nå så jeg ikke situasjonen eller kjenner settingen, men fra det du sier virker det som du overreagerer og kanskje er veldig prippen. per var sikkert ikke så erfaren med damer og han trodde sikkert en pen jente som deg var interessert siden du ber han med på nachs.

i dag er det slik at jenter hinter og gutta tar intiativ. derfor er det lett for litt uerfarne gutter å ta feil mellom vennlighet og hint.

Skrevet

Så utifra mannfolk her så er det altså helt greit å tafse på jenter sålenge de er fulle og sover på sofaen? Det virker som om mange menn tror de har full rett til å tafse og klå sålenge jenta er full og/eller lettkledd eller sovende etc fordi jenter er dumme og naive? Mannfolk som tenker slik er dumme og ekle!

Ingen mannfolk eller kvinnfolk for den saks skyld har rett til å tafse på NOEN med mindre den som blir tafset på sier det er i orden før tafsinga skjer...!!

I tilegg så overreagerer hun ikke, jeg hadde gått bananas hadde noen klådd meg på puppene mens jeg sov, det er MIN kropp og jeg bestemmer hvem som tar og ikke tar på den.

Mannfolk har ingen rett uansett setting til å ta på kvinnfolk, om jeg så sitter naken og skrever på den sofaen så er det ingen mannfolk som har rett til å utnytte det...

• Liker 14
Skrevet

nå så jeg ikke situasjonen eller kjenner settingen, men fra det du sier virker det som du overreagerer og kanskje er veldig prippen. per var sikkert ikke så erfaren med damer og han trodde sikkert en pen jente som deg var interessert siden du ber han med på nachs.

i dag er det slik at jenter hinter og gutta tar intiativ. derfor er det lett for litt uerfarne gutter å ta feil mellom vennlighet og hint.

Hun har sikkert gitt per masse komplimenter og han er hennes bestevenn, for han er sånn "snill gutt som ikke tafser".

At denne per blir mentalt skada av å bli sett på som han "ikke-brunstige" som skal være ei slags følgeveninne som skal passe på frøkna, ja da kan jeg godt skjønne at fyren ble forvirret.

Hva skal frøkna med per egentlig? Skal per passe på sånn at andre gutter ikke egler seg innpå? Denne per, denne bestevennen som hun aldri vil gå fra, skal han være en slags slask som bare dilter etter og som aldri får TA det han vil?

Skrevet

Så utifra mannfolk her så er det altså helt greit å tafse på jenter sålenge de er fulle og sover på sofaen? Det virker som om mange menn tror de har full rett til å tafse og klå sålenge jenta er full og/eller lettkledd eller sovende etc fordi jenter er dumme og naive? Mannfolk som tenker slik er dumme og ekle!

Ingen mannfolk eller kvinnfolk for den saks skyld har rett til å tafse på NOEN med mindre den som blir tafset på sier det er i orden før tafsinga skjer...!!

I tilegg så overreagerer hun ikke, jeg hadde gått bananas hadde noen klådd meg på puppene mens jeg sov, det er MIN kropp og jeg bestemmer hvem som tar og ikke tar på den.

Mannfolk har ingen rett uansett setting til å ta på kvinnfolk, om jeg så sitter naken og skrever på den sofaen så er det ingen mannfolk som har rett til å utnytte det...

Det er mye dumt som skjer i fylla. Det må man være klar over og ta hensyn til selv.

Og det jeg sa var altså at man ligger i samme seng.

Mener du virkelig ikke da at ei jente/kvinne som legger seg sammen med en mann i samme seng må regne med at det kan skje litt av hvert?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er derfor jeg sover hjemme i min egen seng de gangene jeg ikke vil bli klådd på. Trygt og godt hjemme. Ingen som peller og ingen som tafser.

Jeg anbefaler deg faktisk å sove hjemme en gang dersom du er bare plaget med tafsing når du sover hos alle de spennende menneskene du møter på hele tiden.

Endret av waco
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her synes jeg TS bør gå til politiet og anmelde det hele. Så får denne "Per" seg kanskje en vekker. Neste gang er det ikke en hånd under skjorta han nøyer seg med, men tissefanten inne i ei jente.

Det her er helt klart en potensiell voldtektsforbryter. Synes TS bør tenke på at neste gang "Per" er med en annen jente på nachspiel så går det kanskje mye verre. Denne mannen må stoppes!

Anonymous poster hash: d3f63...0da
  • Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Det kalles vel for seksuell trakassering, og du kan selvsagt anmelde det, men jeg har opplevd seksuell trakassering i en mye verre grad og saken ble henlagt, så..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles vel for seksuell trakassering, og du kan selvsagt anmelde det, men jeg har opplevd seksuell trakassering i en mye verre grad og saken ble henlagt, så..

Det er ikke så viktig om Per skulle bli dømt for "seksuell trakassering". Bare det at han blir anmeldt, blir tatt inn til avhør etc. Kan være den wake-up call han trenger for å forstå at sånn gjør man bare ikke.

Ærlig talt. Her la han bevisst hånden sin under skjorta hennes og befølte brystene og brystvortene hennes. Hadde hun ikke "våknet" hadde han garantert gått lenger ned med hånden. Og hva da? Jævla creepy. Å tenke på at han sikkert satt der med reisning og håpte han kunne penetrere henne.

Anonymous poster hash: d3f63...0da

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...