AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 jeg gifter meg om 3 ukers tid, må jeg ha slør eller går det ann uten? jeg har langt hår å slikt, men er langt i fra den som liker for mye stæsj. gi meg en oljete bukse å "im in heaven" så bare det å se meg i kjole vil nok være sjokkerende nok for mange :D så kom jeg til å tenke på at slør liksom hører med, men er liksom ikke helt meg. Kan jeg droppe det eller blir det rart? Anonymous poster hash: cdbae...7cc
Skjoldmøy Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Du må ingen ting. Sånn bortsett fra å ikke gå naken.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Det er mange som ikke bruker slør, så det trenger du ikke tenke på Anonymous poster hash: ef3cf...7c2
Gjest navnelapp Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Eg hadde ei hårbøyle frå Sandberg, veldig fornøgd med den.
pusla Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Du trenger ikke slør, nei! Mange som dropper det. Jeg hadde bare mitt på i kirken, etterpå blåste det bare av så da tok jeg det av. Og jeg kunne vel egentlig lett droppa hele sløret.
plix Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Det er, som de svarene over, ikke nødvendig. Selv bruker jeg slør i kirken, men dropper det til middag og fest. Med andre ord, flere 100kr for 1 times bruk... Som lett kan sløyfes
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Det er, som de svarene over, ikke nødvendig. Selv bruker jeg slør i kirken, men dropper det til middag og fest. Med andre ord, flere 100kr for 1 times bruk... Som lett kan sløyfes da gjør jeg som forloveren sa, dropp det :latter: Anonymous poster hash: cdbae...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå