Gå til innhold

hvor kjøpe gant barneklær i bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

dere som er fra bergen.. finnes det butikker på lagunen senter der man kan få kjøpt gant barneklær? eller andre dyre merker til barn?

Anonymous poster hash: a4562...dde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare et spørsmål - hvorfor kjøpe dyre merkeklær til barn ,

de skal jo leke og herje og skitne seg ut , og gjerne falle litt og kanskje slå hull på buksekneet , og det klarer de fint i rimelige klær også ,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg og på.., barn vokser jo ut av klærne rimelig fort også. Mye bedre å kjøpe rimelige klær på cubus eller noe..., de har masse fint :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hva små barn skal med merkeklær, trist å venne dem til slikt i ung alder, men det får jo være ditt problem! Har sett at de har Jean Paul på Bare Barn. Skal du ha Gant så er nok Lagunen stedet å lete, hvis ikke får du lete på nettet. Men du kan spare mye penger på å gå på cubus eller hm for klær som blir like fort ødelagt! :P

Anonymous poster hash: 6233e...60e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er bare så typisk KG mødre... å huff og huff, tenkt at jeg har lyst å bruke penger på merkeklær. Jeg har selv to barn og aldri kjøpt merkeklær til dem, men har blitt glad når vi har fått det i gave. Er jo litt gøy å ha et eller to plagg som er litt ekstra fint når man skal bort og sånn. Derfor tenkte jeg selv å kjøpe det i gave til min venninne. Er det lov?! ;) he he. må le av dere her inne noen ganger... Morsomt at alle her inne er så vanvittig ordentlig og supermødre! ts ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Barn er noe av det dyrbareste en har. Da er de verdt å spanderes litt ekstra på, synes jeg!!!

Anonymous poster hash: 35441...f42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du tar turen til sentrum og går på Babyshop sengemagasinet så har de forskjellig av merkeklær til barn der.

På Lagunen har de muligens noe på Tommeliten. Er en stund siden jeg var der, så husker ikke helt hvilke merker de hadde.

Anonymous poster hash: fbecc...d4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er bare så typisk KG mødre... å huff og huff, tenkt at jeg har lyst å bruke penger på merkeklær. Jeg har selv to barn og aldri kjøpt merkeklær til dem, men har blitt glad når vi har fått det i gave. Er jo litt gøy å ha et eller to plagg som er litt ekstra fint når man skal bort og sånn. Derfor tenkte jeg selv å kjøpe det i gave til min venninne. Er det lov?! ;) he he. må le av dere her inne noen ganger... Morsomt at alle her inne er så vanvittig ordentlig og supermødre! ts ;)

Helt enig....! Er helt ekstremt hvordan noen på KG skal ha en mening om alt man IKKE spør om.... ;-)

Anonymous poster hash: f496f...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Friends på Nesttun har Gant (og mange andre fine merker). Du kan bestille fra miinto.no også, de sender gratis og der har de MYE fint til baby :) Jeg fikk det jeg bestilte etter 1 eller 2 dager derfra. Lagunen har vel ikke så mye merkeklær til baby. Så noen hadde nevnt babyshop i byen også, der har de MASSE fint :) Hvis du har tenkt å fylle hele garderoben med merkeklær tror jeg at jeg ville bestilt på nettet, mye større utvalg enn i lille kjedelige Bergen :(

Anonymous poster hash: 967bd...d0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...