AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Jeg drakk kanskje tre slurker av den, ÆSJ. Makan til skit, den havna i søpla med en gang. TINE IsKaffe Zero Caffe Latte er en helt ny type iskaffe uten tilsatt sukker. Den er søtet med søtstoff fra stevia. Stevia er en plante som har sin opprinnelse i Sør-Amerika, og som i hundrevis av år har blitt brukt for å gi sødme til te. TINE IsKaffe Zero Caffe Latte inneholder like mye koffein som en kopp kaffe og inneholder samme antall kalorier som i lettmelken fra TINE. http://www.tine.no/produkter/melk/iskaffe/tine-iskaffe-zero-caffe-latte Fra spøk til seriøsitet her, noen av dere som faktisk liker den? Den verste guffen jeg har smakt. Anonymous poster hash: 33b34...1cc
mandel92 Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Njaa, ble skuffet, jeg også, synes ikke den var spesielt god på smak, litt for lite søt, kanskje? Og så innholdet den 44 kcal per 100 g, den vanlige inneholder ca. 60 kcal per 100 g, det er ikke så stor forskjell, så da drikker jeg heller den vanlige. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Den lilla mener du? Jeg synes ikke den smakte stort. Nesten så jeg trodde den var utvannet. Anonymous poster hash: 2e0af...888
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Det søtmiddelet smakte så merkelig! Det smakte som gummi. TS, synes slett ikke den var søt. Kanksje jeg fikk en feilvare ............ Anonymous poster hash: 33b34...1cc
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 Den smake høgg,for å si det mildt! Anonymous poster hash: c8709...13c
Siri L. Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Den var for søt, syns jeg. Den er søtet med stevia, men de har brukt for mye slik at den får den bitre ettersmaken. Når jeg lager iskaffe, eller kjøper på kaffebar, har jeg aldri sukker eller søtstoff i. Syns ikke det trengs. Melka er jo søt.
Krysopras Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Jeg synes den er kjempegod, til tross for stevia-bismaken. Vendte meg fort til den i denne iskaffen, i motsetning til ting jeg har forsøkt tidligere. Digger også de nye sukkerfrie isteene til Tine, men det er jo ikke stevia da. Superhappy for at jeg endelig kan kjøpe iskaffe og iste på kiosken som før, selv når jeg er på lavkarbo!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Syntes den er kjempegod! Hurra for null sukker! Samme rakker'n om kalorinivået er bare 20 under den vanlige, det er sukkerinnholdet som er viktig for meg. Jeg vil ikke ha diabetes eller gi næring til kreftceller.... Anonymous poster hash: 00fac...e5a
Radon Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Jeg liker den kjempegodt, men den smaker litt utvannet. Skulle ønske det var sterkere kaffesmak!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Likte den ikke! Ble faktisk litt kvalm bare av å se den i butikkhylla en stund etter jeg smakte den... Anonymous poster hash: 36cbc...03f
momo Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Syntes den smakte grusomt. Og jeg elsker de andre iskaffene til tine. 1
Gjest Niema Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Den vanlige er kjempegod og min favoritt, Zero smaker grusomt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #13 Skrevet 29. juni 2013 Har ikke drukket de vanlige iskaffene på kjempelenge, så syntes faktik ikke at den zeroen smakte så annerledes enn slik jeg husket at de smakte. Men nå har jeg heller ikke spist noe annet sukker de siste månedene. Likte den, og synes det er bra at det kom et alternativ uten sukker Anonymous poster hash: 76180...f36
FantasDick Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 Jeg elsker Cortado, Latte og Brasil så har gledet meg lenge til å teste Zero, i og med at jeg forsøker å holde meg på et litt lavere karbo-nivå, men denne smakte så forferdelig at jeg klarte ikke få ned en boks engang. Og jeg sluker det meste av stevia/kunstig søting/kaffe/o.l.
Gjest Vinglepetra Skrevet 29. juni 2013 #15 Skrevet 29. juni 2013 Jeg synes den er litt for søt og har litt for svak kaffe smak, generelt helt ok, midt på treet. Min favoritt er og forblir Brasil.
Gjest småhjerte Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Synes den smaker helt greit. Kjøper den kun om jeg får sug på iskaffe og ikke ønsker en av de mer kaloririke og sukkerholdige variantene.
chouette Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Smakte helt greit. Men jeg ble fysisk kvalm av den. Det blir jeg av alle iskaffene fra Tine faktisk..
Karmosin Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Høgg. VOLDSOM steviasmak, lite kaffesmak. Kvalmende søt med en gang men med sterk bitter ettersmak, slik at først ble jeg uvel av det søte og så ble jeg sint av det bitre. Jeg kjempet meg gjennom en boks, men det blir med den ene.
Medlem Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Min test endte med at halvparten ble heldt ut i nærmeste busk - den smaker jo helt grusomt. Ikke i nærheten av de andre iskaffene fra Tine, som jeg elsker. Her bommet Tine stygt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå