Gå til innhold

Kunne du ha datet en bitterpikk?

8 stemmer

1. 1. Kunne du ha datet en bitterpikk?

• Ja
      3
    • Ja, helt klart
      2
    • Tja, den som lever får se
      3
    • Klarer ikke å bestemme meg helt
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort og enkelt, velg et av svaralternativene.

Anonymous poster hash: 4f558...fce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er "nei"- alternativet?

Anonymous poster hash: af917...65e
  • Liker 9
Skrevet

Hva er en bitterpikk?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i feltet under her hvem som har lagd tråden :fnise: No surprise there.

No, jeg kunne ikke datet en bitterpikk. Hehe.........

Anonymous poster hash: c1979...75e
  • Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Ja. Bitterhet er det eneste kravet jeg har når jeg vurderer å date en mann.

Dersom han er svært overvektig, 30 år eldre enn meg og bor hjemme hos sin mor, har han meg i sin hule hånd.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Savner alternativet: No fucking way!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Selvsagt kunne jeg det.

Bak det som vises i trådene på KG befinner det seg oftest veldig trivelige menn(esker).

• Liker 2
Skrevet

Savner alternativet: No fucking way!

Ikke overdriv, kjære Gjest! Nå avslørte du at du egentlig er svak for bitterpikker :icon_lol:

Skrevet

Selvsagt kunne jeg det.

Bak det som vises i trådene på KG befinner det seg oftest veldig trivelige menn(esker).

Dette var faktisk veldig klokt sagt

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke overdriv, kjære Gjest! Nå avslørte du at du egentlig er svak for bitterpikker :icon_lol:

;;;))

Skrevet

;; ;))

I all fortrolighet: fortell meg hvilke av bitterpikkene du er mest keen på

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding fra en ekte bitterpikk på Sukker i dag :)

Hans profil er en eneste lang klage over at damer krever for mye og at vi må slutte å kreve perfekte menn.

Videre skriver han om den gale eks-kona som har dratt til utlandet med deres felles barn som han sikkert aldri får seg igjen, og blablabla....

Han har prøvd å kontakte meg før med:

-"Hei,du så greit ut".

Da jeg ikke svarte kom:

-"Hallloooo?Er vel normal høflighet å svare"?

Og nå i natt,flere uker etterpå:

-"Ditt nek".

Hehe.Jaja...

Er det rart noen ikke finner seg kjæreste?

Anonymous poster hash: b2e36...b85
  • Liker 9
Skrevet

Hans profil er en eneste lang klage over at damer krever for mye og at vi må slutte å kreve perfekte menn.

Videre skriver han om den gale eks-kona som har dratt til utlandet med deres felles barn som han sikkert aldri får seg igjen, og blablabla....

-"Hei,du så greit ut".

Da jeg ikke svarte kom:

-"Ditt nek".

Hehe.Jaja...

Ikke alle bør ha kjæreste. Noen går ikke an å leve med.

Gjest Gjest
Skrevet

I all fortrolighet: fortell meg hvilke av bitterpikkene du er mest keen på

Vil du ikke vite.

Gjest Snuppi
Skrevet

-"Hei,du så greit ut".

Da jeg ikke svarte kom:

-"Ditt nek".

Hehe.Jaja...

Tragisk..... :fnise:

Skrevet (endret)

KG definisjon på pitterpikk: De som påpeker urimligheter i forholdet mellom gutter og jenter f.eks Menn har 0 rettigheter til egne barn. Menn har alltid være den som tar initiativ til det første møte som er ei heksefelle. De fleste kvinner har finpusset sin giftige tunge gjennom hele radikalfeministfjortisperioden på å spy ut mest mulig hat, kvalme og brutale avvisninger

...også skjønner ikke hvorfor de flotte mennene ikke VIL ha seg noen kjæreste i Norge, men ofte flytter utenlands eller får seg hentebrud. Det er tragisk for restende av de få gode jentene som er bra kjærestematerieller. Hadde vi funnet dem, så hadde vi ikke forflyttet oss til andre jaktmarkeder

Endret av glidemiddel
  • Liker 1
Skrevet

Hva er en bitterpikk?

En Mann som vil foreslå å dele resturangregningen blir stemplet som bitterpikk og gjerrig. Pitterpikker for meg har fått en bra betydning av å være ærlige, reale og tør å si ifra

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding fra en ekte bitterpikk på Sukker i dag :) Hans profil er en eneste lang klage over at damer krever for mye og at vi må slutte å kreve perfekte menn.Videre skriver han om den gale eks-kona som har dratt til utlandet med deres felles barn som han sikkert aldri får seg igjen, og blablabla.... Han har prøvd å kontakte meg før med:-"Hei,du så greit ut".Da jeg ikke svarte kom:-"Hallloooo?Er vel normal høflighet å svare"?Og nå i natt,flere uker etterpå:-"Ditt nek". Hehe.Jaja...Er det rart noen ikke finner seg kjæreste? Anonymous poster hash: b2e36...b85

Hahahaahahaha!!!! What a tool

Anonymous poster hash: 2d2d5...ff8

AnonymBruker
Skrevet

KG definisjon på pitterpikk: De som påpeker urimligheter i forholdet mellom gutter og jenter f.eks Menn har 0 rettigheter til egne barn. Menn har alltid være den som tar initiativ til det første møte, de fleste kvinner har finpusset sin giftige tunge gjennom hele fjortisperioden på å spy ut mest mulig kvalme og med minst mulig medmenneskelighet særlig mot menn.

...også skjønner ikke hvorfor de flotte mennene ikke VIL ha seg noen kjæreste i Norge, men ofte flytter utenlands eller får seg hentebrud. Det er tragisk for restende av de få gode jentene som er bra kjærestematerieller. Hadde vi funnet dem, så hadde vi ikke forflyttet oss til andre jaktmarkeder

Kjære vene. Får bli homo da, gutt

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjære vene. Får bli homo da, gutt

Endret av glidemiddel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...