Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i helgene, eller da dere generelt har neste dag fri, legger dere dere vanligvis, og stort sett står opp?

Typisk meg er å ikke få sovnet før kl. 04, og stå opp kl. 07... Ikke frivillighet der, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nå som jeg har ferie legger jeg meg vel i halv 1 tiden ca og står opp igjen klokka 9. Jeg har da altså vekkeklokka på klokka 9

Endret av Fågel
Skrevet

Har det noen sammenheng med alder å gjøre, når man står opp?

Jenter på min alder står vel opp annerledes tid enn gamlinger i 70-åra?

Skrevet

Når jeg går på skolen legger jeg meg sånn 11-12 og står til vanlig opp kl. 6.

Nå som jeg har ferie pleier jeg å legge meg i 4-tiden og står opp mellom 11.30 og 12.30. Har vekkerklokka på 11 eller 12 slik at jeg ikke skal sove bort hele dagen, men hører den nesten aldri med en gang. Slask.

Tenkte jeg skulle begynne å legge meg innen kl. 2 slik at jeg kan starte dagen noen timer senere. Men det er komplisert...

Skrevet

Nå når jeg har ferie så legger jeg meg vanligvis rundt kl.0000-0200, og står opp igjen fra 0900-1100.

Skrevet

Legger meg mellom 01:00-04:00. Står opp mellom 11:00-14:00.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Legger meg mellom 2300 og 0100, våkner av meg selv rundt 0900. Er 23 år dersom det har noe å si.

Skrevet

Men kan virkelig alder spille inn på dette?

Skrevet

Men kan virkelig alder spille inn på dette?

Når man står opp og legger seg, mener du? Det tror jeg har mest med person å gjøre, ikke alder. Men tror nok ungdom rangler mer enn eldre uansett.

Eldre sover generelt mindre enn yngre.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Har faktisk ikke noe fasit på det. Jobber ikke, går ikke på skole..

Døgnet mitt går rundt i ring.

Gjest Dansedilla
Skrevet

I hverdagene legger jeg meg rundt 22, står opp kl 6. Er 18, men trenger mye søvn..

Skrevet

Det er bare 1 time mer søvn enn meg i hverdagene.

Gjest oreokaka
Skrevet

Når jeg jobber: Legger meg mellom 2200-0000 og står opp 0730.
Ellers pleier som oftest å sitte oppe mellom 2300-0100 og sover til vekkerklokken ringer, gjerne til klokken er 1200 om jeg klarer. Orker ikke sitte oppe hele natten, er så stress å snu opp på døgnet.

Skrevet

Hverdager: Legger meg ca. 22-22.30 (noen ganger 21.30 om jeg er skikkelig trøtt) og står opp 6.

Helger: Legger meg ca. 23-00 og står opp 08.30-09.30.

Er 33 år.

Skrevet

Jeg legger meg sånn ca i 23-24 tiden uansett helg eller ukedag. Opp ca 9 tiden (helgen) og tidligere når jeg skal på jobb.

Skrevet

Hverdager med jobb legger jeg meg mellom 22 og 24 og står opp 0630.

Helger legger jeg meg alt fra 22-04 og står opp mellom 09 og 12.

Skrevet

Jeg legger meg til samme tid hver natt. Det vil si i 1-tiden. Jeg blir rett og slett ikke trøtt før.

Det er veldig stor forskjell på når jeg står opp. Skal jeg på jobben, så må jeg opp i 1/2-8-tiden. Er det helg, sover jeg så lenge jeg har lyst, og det er veldig variabelt, men stort sett til 12.

Skrevet

I hverdagene legger jeg meg mellom 00:00 og 01:00, og står opp 08:30. I helgene blir jeg gjerne sittende oppe til 02-03, og sover så lenge jeg kan - til rundt 11-12.

Gjest boblebrus
Skrevet

På hverdagene legger jeg meg mellom 21.30 og 23, og står opp mellom 06.30-07. I helgene sitter jeg oppe til 01-02, og sover til 10-11-tiden som regel. Har jeg ferie kan jeg snu døgnet enda mer, legge meg 03-04 og sove til 12-14. Utpreget b-menneske og natteravn :fnise:

Skrevet

På hverdager med jobb: legger meg mellom 23.30 -01.00 klokka ringer 05.50

Helger somregel mellom 00.00-02.00 hvis jeg ikke er ute, og er oppe før 10.00 somregel.

Sover aldri mer enn 9timer og kan klare meg med 5 timerish over lengre perioder, kan legge til at om det er over 20 grader så får jeg ikke sove i det hele tatt pga varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...