Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London snart, og ønsker meg ei Levis bukse. Synes de er litt kostbare her i Norge (tusenlapp), så noen som vet hvor mye de ca koster i London?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen må vite dette? :klo:

Skrevet (endret)

Nå er ikke London kjent for å være billig på hverken klær elller mat, men jeg kan ikke forestille meg at det er dyrere enn i Norge.

Jeg bor utenfor London og Levis er def billigere der, og vil anta at det er forskjeller på pris i UK også.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Klær er billig i Norge. Barn dør av utmattelse i den tredje verden, slik at vi kan kjøpe 25 bukser istedet for bare 2. Fin ordning.

Endret av OneLove
  • Liker 1
Skrevet

Klær er billig i Norge. Barn dør av utmattelse i den tredje verden, slik at vi kan kjøpe 25 bukser istedet for bare 2. Fin ordning.

Tusen takk for et konstruktivt svar :filer:

Skrevet (endret)

Var ikke ment å være konstruktivt heller. Charmander har allerede svart på spørsmålet ditt helt konkret. Forøvrig er det å ikke takke for svar som du utmerket godt kan finne ut av med litt research på nett og heller klage på svar man ikke ønsker å høre, også et vanlig I-landsproblem.

Endret av OneLove
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer med hva slags bukse du skal ha, den siste jeg kjøpte var ikke mye billigere der. Men alle prisene står jo på den britiske hjemmesiden.

Anonymous poster hash: faa2e...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...