Gå til innhold

Tror typen vurderer steroider

Anbefalte innlegg

Gjest Spirula
Skrevet

For å si det sånn, det er farligere å røyke. Hvert år dør mange tusen av skader relatert til tobakk, mens knapt noen dør av steroider, om i det hele tatt noen.

Anonymous poster hash: 907a5...314

Røyk er et lovlig stimuli, anabole steroider er det ikke, så dette blir et irrelevant argument.

(Både kjøp, salg og bruk av anabole sterioder er ulovlig)

Så kan man heller diskutere hvor vidt tobakk skal forbys også, sammen med alkohol og andre skadelige midler, men det blir en helt annen diskusjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røyk er et lovlig stimuli, anabole steroider er det ikke, så dette blir et irrelevant argument.

(Både kjøp, salg og bruk av anabole sterioder er ulovlig)

Er anabole steroider lovlig å bruke?

I følge norsk lov er det faktisk lov å bruke anabole steroider.

http://steroider.net/faq/

Anonymous poster hash: 037d9...84f

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Kanskje det er derfor han har vært inne og lest om det? Fordi han har sett at det har kommet en lovendring? Men jeg skal ikke sitte her og være naiv altså! Kommer fortsatt til å spørre han om dette.

Takk for informasjon!

Anonymous poster hash: 513ac...533

AnonymBruker
Skrevet

Og dette har de lært av hvem???

Om du sikter til at de har lært det av egen overfladiskhet så mener jeg du tar feil. Kvinner er langt mer opptatt av partnerens kropp enn menn er i praksis.

Anonymous poster hash: 5dfea...538

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Om du sikter til at de har lært det av egen overfladiskhet så mener jeg du tar feil. Kvinner er langt mer opptatt av partnerens kropp enn menn er i praksis.

Nei det er omvendt. Jenter går etter personlighet, mens menn går etter utseendet. Det er vitenskapelig bevisst at menn går etter det vakre, mens de selv ofte ser ut som takras. Så blir de sure om de ikke får den dama som badboysen med utseendet får. Men greia er jo at de ikke går etter de stygge damene for dem tiltrekkes de ikke av! Men å ha litt selvinnsikt, nei det kan de ikke. Menn i et nøtteskall :laugh: Neida, selvsagt er ikke ALLE slik men en god del er slik ja og i snitt er menn mer opptatt av utseendet enn kvinner

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er omvendt. Jenter går etter personlighet, mens menn går etter utseendet. Det er vitenskapelig bevisst at menn går etter det vakre, mens de selv ofte ser ut som takras. Så blir de sure om de ikke får den dama som badboysen med utseendet får. Men greia er jo at de ikke går etter de stygge damene for dem tiltrekkes de ikke av! Men å ha litt selvinnsikt, nei det kan de ikke. Menn i et nøtteskall :laugh: Neida, selvsagt er ikke ALLE slik men en god del er slik ja og i snitt er menn mer opptatt av utseendet enn kvinner

Øh, det var jo merkelig argumentasjon i en tråd som omhandler en mann som kanskje er i faresonen for å begynne med stereoider. Når menn tyr til stereoider så er det vel snarere motsatt et tegn på at de bryr seg veldig mye om eget utseende.

For øvrig motsier du deg selv i samme argument, du sier jo at kvinner bryr seg om personlighet, senere skriver du at det er bodboysen med utseende som vinner dama ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Ja, det er riktig. Han er mye mer opptatt av sitt eget utseende OG helse, enn hva jeg er. Jeg synes han er utrolig lekker! Han er en veldig pen mann, men langt fra noen badboy! Han slet med noe overvekt og lav selvfølelse i ungdomsårene, og trening hjalp han over verste kneika, og forandret livet hans i flg. han selv. Jeg har sagt jeg ikke synes synlige blodårer og megamuskler er noe pent. Da blir han litt skuffa...

Han kommer snart hjem. Da skal jeg vise han det jeg har funnet og spørre hvorfor han har søkt om dette og om han vurderer å begynne med det. Og ikke minst hva som blir konsekvensene av det, nemlig at jeg forlater han.

Anonymous poster hash: 513ac...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...