AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Jeg har innmari stygge ben. Det er liksom ingen jevn farge på dem, huden er lys og jeg har massevis med blodårer og faktisk også åreknuter som synes. I tillegg er jeg typen som får blåmerker og stikk bare jeg kommer nær ting/insekter, så beina er alltid fullt av slikt. Nå som det er sommer vil jeg så gjerne gå med skjørt og shorts, men det ser virkelig stygt ut. Jeg har prøvd å kjøpe selvbruningsspray/krem og bruke for å dekke over litt, men synes ikke det blir noe penere. Jeg har også tenkt på sånn spray-på-strømpebukse, men finner det ingen steder. Jeg synes det er stusslig å gå med strømpebukse om sommeren når det er varmt. Og spesielt under shorts blir det jo litt merkelig med hudfarget strømpebukse under... Er det noen som har noen tips til meg? Anonymous poster hash: c2a5f...770
Acalewia Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg også har voldsomt stygge bein. Først og fremst knærne. Bleke, fulle av blåmerker, sår, stikk, rødhet osv. Føler meg mest komfortabel mtp utseendet med slike helt tynne, hudfarga strømpebukser, men de revner så fort, og da blir de så stygge. Så har egentlig begynt å ikke bry meg, og prøve å ikke tenke på det. Vet ikke om noe annet jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Søk behandling for åreknutene? Man kan fjerne dem. Kanskje også sjekke om det kan være en grunn til at du får så lett blåmerker. Kan ligge medisinske årsaker bak.Anonymous poster hash: d7fab...acb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Søk behandling for åreknutene? Man kan fjerne dem. Kanskje også sjekke om det kan være en grunn til at du får så lett blåmerker. Kan ligge medisinske årsaker bak.Anonymous poster hash: d7fab...acb Hvor søker man om det?Anonymous poster hash: fe1bb...da3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har også sånne ben, og går alltid med strømpebukser, også om sommeren. Har lys hud, får veldig lett blåmerker, har massevis av "edderkoppårer" (bittesmå synlige blodårer) og noe som jeg tror holder på å bli en åreknute. Tenkte å prøve å fjerne "edderkoppårene", tror det kan gjøres med laser. Er det noen som har gjort dette? Hvordan fungerte dette, og hvor dyrt var det? Er det verdt det? Ellers er jeg redd for at eneste løsning er å ikke vise fram beina ? Anonymous poster hash: b3136...b27
codeman Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Post et bilde da, så kan vi se og bedømme? Umulig å bli igjenkjent på det. Jenter (og mange menn) er generelt altfor strenge med seg selv. Kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har tenkt at "hu hadde stygge" bein. Dine er sikkert mer enn pene nok, slapp av. Mann i midten av tyveåra.
Musken Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Har selv synlige blodårer ol på bena, men det orker jeg ikke å bry meg noe særlig om. Før jeg tar på meg shorts/kjole skrubber jeg bena og tar på fultighetskrem, det hjelper noe. Synes ingen skal føle de må skjule seg pga diverse synligheter, man trenger ikke perfekte ben for å vise dem frem. Husk på at det er en selv som tenker absolutt mest på det!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har også stygge ben, men har funnet ut at jeg ikke gidder å bry meg, jeg vil ikke fly rundt iført strømpebukser når det er 25grader ute for å skjerme andre fra de stygge bena mine Anonymous poster hash: 929ba...d66
Gjest Kaxxy Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 har også stygge ben.. De var ikke slik før, de har blitt slik de siste 3 årene. De er fulle av blåmerker, arr, nupper, rødhet, u name it. Ikke minst - de blir ikke brune lengre! Hva har hendt!! Er sikker på at det ville hjulpet!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Personlig tror jeg det er samfunnet som er problemet, ikke bena deres. Skal man ikke få ha naturlige ben lenger? Og man må ta vaginalplastikk for å få designermus? Og nå må man bleke analen og? Er så spent på hva det neste blir. Alveører? Halsforlengelse? Fjerning av tåledd? Kanskje jeg også har stygge ben i følge dere. Jeg er ganske blek, har synlige blodårer, får lett blåmerker, har noen arr, og noe som jeg er redd kan bli en åreknute eller to. Men jeg synes jeg har pene ben likevel jeg! Og bruker hudfarget/gjennomsiktig strømpebukse under shorts, når det er litt kjøligere. Visste ikke det ikke var lov. Anonymous poster hash: 2af02...5b9
Gjest Teora Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Mine bein er også lyse, har alltid et blåmerke, du ser godt hårsekkene selv om jeg har barbert leggene, jeg har knoklete knær om man kan si det slik, og jeg har både arr og lysende røde myggstikk. Men sånn ser ganske mange av oss ut, og det blir ikke bedre av å gjemme de bort. Ikke syns det like godt for folk du passerer på gaten, heller. Syns du skal utfordre deg selv til å gå i shorts med like stor selvfølge som alle andre, først bare en kort tur, så litt lenger. Det har faktisk fungert for meg, jeg tenker mindre og mindre på at bena mine ikke er perfekte. (For øvrig sier samboeren min at bena mine ser ut som barndomssommerbein, med alle sine spor og merker. Det hjelper også litt.)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Litt gammel tråd,men hvis du TS ønsker å vite det så kan "Strømpebukse på boks" kjøpes bl.annet her: http://www.coverbrands.no/catalogsearch/result/?q=nyce+legs&order=relevance&dir=desc Har prøvd det,og synes ikke det funket særlig bra.Det var vanskelig å spraye jevnt og en vanlig dekkende foundation gjorde akkurat samme nytten egentlig. Anonymous poster hash: f7343...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå