Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på sommersalg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye ca. bruker dere på klær og sko resten av året?

hvor mye netto per mnd tjener dere?

Anonymous poster hash: d1818...e1f
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Per i dag har jeg brukt akkuratt 0 kr. Har ikke kjøpt noen klær og lignende denne sommeren. Vet ikke om jeg har behov for noe.

Skrevet

Hvor mye ca. bruker dere på klær og sko resten av året?

hvor mye netto per mnd tjener dere?

Anonymous poster hash: d1818...e1f

Jeg har brukt et par hundrelapper, trengte nytt badetøy.

Tidligere har jeg brukt mellom 0-1000 kr på klær i mnd, har da tatt av matpengene. Nå har min situasjon forandret seg en del, jeg har plutselig fått veldig god råd (etter min målestokk), så nå setter jeg av 1500 kr til meg selv, men det skal da også gå til reiser ned til sørlandet hvor mannen bor, samt kino og restaurantbesøk. Dette er ting jeg aldri har unnet meg tidligere, bare en svært sjelden gang. Men det blir litt rart, for jeg har aldri tidligere hatt så mye penger å bruke bare på meg selv. Tenker nok at mye blir spart allikevel.

Får utbetalt nesten 19000 kr pr mnd. Frem til og med august får jeg lønn fra to jobber, så da unner jeg meg litt ekstra, som f.eks ny mobil.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper aldri noe spesielt på sommersalg, handler egentlig veldig sjelden klær her i Norge. Dårlig utvalg og kjedelige klær for samme pris som spennende og annerledes klær i andre byer i Europa.

Jeg har utbetalt ca 35.000 i mnd (men har veldig høyt boliglån så mye går til det). Sparer som regel penger og bruker 20-30.000 på klær og sko fordelt på et par London turer i året.

Anonymous poster hash: 9691f...eba

Skrevet

Jeg har ca 12 000 i måneden utbetalt. Jeg har brukt 600 kr til nå. Bruker veeeldig sjeldent å kjøpe klær, føler det er viktigere å betale ned gjelda mi akkurat nå :)

Skrevet

Sånn ca. 330 kr. Kjøpte en sportstopp fra Casall, og treningssokker fra Kari Traa (sommersalget på Get Inspired)

Skrevet (endret)

Litt mer penger enn jeg har som regel..

Sånn går det når man flytter fra langtvekkistan til en "storby".

Men etter innføringen av byttefest i venninnegjengen har bomkjøpene gjort på salg blitt til gullgruver, så det går bra.

Endret av floppesopp
Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Det varierer veldig hvor mye jeg bruker. Har egentlig ennå ikke fått med meg at sommersalget er i gang nå. Handler mest på impuls når det er salg, samt nødvendige ting som jeg må ha. Skal ikke bruke mer enn 1000kr, da jeg allerede har handlet ganske mye på ferie i USA.

Jeg det varierer veldig hva jeg tjener fra måned til måned, alt fra 8000-23000kr. Jrg har egentlig aldri regnet ut hvor mye jeg bruker på klær i året. Handler mest sannsynlig for ca. 10 000kr antagelig.

Endret av Vinglepetra
Gjest Funky Punk
Skrevet

Bruker ca 2000:- pr år tror jeg. Ikke helt sikker.

Handler ikke spesielt på sommersalg etc. Handler når jeg trenger klær

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Handler ofte på smartgirl når det er salg på PULZ, Noa Noa osv der.

Gjest Keikolina
Skrevet

Hæ sommersalg? Har da ikke fått det med meg engang, sokkene jeg kjøpte på europris var full pris :(

Skrevet

Jeg har 9000 i mnd (student), har brukt ca 2500 kr på sommersalg. Har fylt opp klesskapene til barna :)

Skrevet

Har ikke peiling.Jeg synes det er salg hele tiden jeg. Men jeg er litt gnien med meg selv,så jeg kjøper det meste på salg ..Men hvor mye ? Vet ei ,da jeg kjøper ting på salg hele året

Skrevet

Jag tror inte jag köpt nåt till mig själv sen nya dressen i april? Eller jo, jag köpte några saker i London foör någon vecka sen.

Jag har nog oftast ett större behov för att fylla på i klädskåpet än vad jag lyckas prioritera i form av tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...